Norsktalande helpdesktekniker till byggjätte
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Solna
2011-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande helpdesktekniker till byggjätte" (publicerad 2012-01-10) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige TNG Group AB
Till ett av Nordens största byggföretag söker nu TNG IT en norsktalande helpdesktekniker. Detta är en möjlighet för dig som gillar problemlösning och vill växa i mötet med andra människor. Du kommer att få fortlöpande utbildning i kundkommunikation och pedagogik.
Beskrivning av tjänsten
Som norsktalande helpdesktekniker kommer du att ge teknisk support till företagets internt anställda i Norden. Din primära arbetsuppgift blir att ta emot inkommande samtal från Sverige och Norge, göra felanalys och lösa problem i den utsträckning du kan. Samtliga incidenter registrerar du i ett ärendehanteringssystem.
Här blir du en del av ett trevligt arbetsteam med god sammanhållning på en av Sveriges fräschaste arbetsplatser. Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 8-17. Du kommer under de första sex månaderna att arbeta som konsult för TNG IT ute hos kunden. Efter sex månader blir du, om allt gått bra, överrekryterad och får då en fast anställning direkt hos kunden.
Vem är du?
Vi söker dig som obehindrat talar och skriver norska och svenska. Du har goda kunskaper inom Officepaketet samt erfarenhet av Windows felsökning. Vidare har du telefonvana, exempelvis från arbete i kundtjänst, callcenter eller helpdesk. Det är meriterande om du har kunskap i Active Directory, Exchange eller Citrix.
Till denna tjänst söker vi en varm person som tycker om att bemöta andra människor över telefon. För att vara framgångsrik i rollen är det också viktigt att du är pedagogiskt lagd och känner lätthet inför att bemöta andras problem och hjälpa dem på vägen.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Vanessa Gisbert, 08-410 690 58. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansäka tar endast ett par minuter då du kan bifoga ditt färdiga CV och Brev. Följ anvisad länk.
Om TNG IT
TNG IT är specialiserat på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är Sveriges femte snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2011. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping.
Nyckelord: norska, helpdesktekniker, nätverkstekniker, teknisk support, kundsupport, service, teknisk kundtjänst, servicedesktekniker, nätverksteknik, help desk, service desk, helprunner, norsk, norska
Publiceringsdatum2011-10-25Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-21
Ange följande referens när du ansöker: 21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15 (Kungsbrohuset)
10132 Stockholm
Jobbnummer 1062510
Observera att sista ansökningsdag har passerat.