Norsktalande Customer Support med bra lön!

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker, för kunds räkning, en driven norsktalande Customer Support representant hos ett snabbväxande, spännande företag i centrala Stockholm. Vi söker dig som är positiv och engagerad.

Tjänsten
Tjänsten som Customer Supoort representant är en direktrekrytering till kunden och din arbetsplats blir i fina fräscha lokaler centralt i Stockholm. Kunden är ett svenskt snabbväxande värderingsstyrt företag som utvecklar ett branschledande projektverktyg för att förenkla och effektivisera samarbeta i projekt.

Publiceringsdatum
2012-03-08

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Support representant har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Ta inkommande samtal
• Ta reda på vad kunden har för problem. Vad är på gång i kommande releaser och buggfixar?
• Förstå kundens behov. Snabbt kunna sätta sig in in kundens situation. 
• På ett enkelt sätt förklara hur företaget fungerar och hur de kan hjälpa kunden till roligare och mer effektiva projekt.
• Administrativa uppgifter

Kvalifikationer
För att passa i rollen som Customer Support representant ser vi att du har följande:

• Flytande kunskaper i norska i tal och skrift
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av serviceyrket och gärna administration
• Goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i Word och Excel
• IT-intresse är meriterande

I rollen som Customer Support representant är det viktigt att du tycker det är roligt att felsöka och hitta lösningar. Du vill ta dig an nya uppgifter och strävar efter att se resultat av dina ansträngningar, vidare har du god prioriteringsförmåga. Som person är du öppen, kommunikativ och serviceminded. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och brinner för goda kundrelationer. Vidare är du teamorienterad och känner stort ansvar för ditt arbete och dina kollegor.

Vill du bli en del av ett härligt och framgångsrikt Customer Support team där du får möta nya utmaningar varje dag? Sök tjänsten direkt! Vi gör löpande urval och intervjuer och vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt person.

Arbetstider och omfattning
Heltid, tillsvidare

Ersättning
Fast lön, löneläget är mellan 25'-27' beroende på tidigare erfarenhet.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Bexelius, 08-586 22 719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1180346

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: