Norsktalande Customer Service Agent till Petzl!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en stjärna på att ge service och brinner för att arbeta i en koordinerande roll? Är du dessutom passionerad för friluftsliv och äventyr? Då kan rollen som Kundtjänstmedarbetare vara perfekt för dig! Petzl, ledande inom klätter- och fallskyddsutrustning, söker just nu en norsktalande Customer Service Agent till teamet i Kista. Välkommen med din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Petzl är en ledande aktör inom fallskydd och klätterutrustning och är verksamma i stora delar av världen. Petzl tillverkar utrustning både för sportklättrare såväl som och till företag som använder deras produkter för att kunna jobba säkert. De är just nu i en spännande tillväxtfas och har suttit i Kista sedan 2020 där de har sitt nordiska huvudkontor. På kontoret i Kista är de 16 anställda, och har runt 1100 anställda runtom i världen.
Som Customer Service Agent hos Petzl kommer du att ingå i ett team på fyra personer där man representerar alla nordiska språk och bemöter Petzls kunder över hela Norden. I denna roll kommer det vara fokus på Petzls norska kunder.
I rollen som Customer Service Agent har du breda arbetsuppgifter där du utöver kundservice även får ansvara för och sätta dig in i logistikrelaterade uppgifter. Ditt ansvar kommer relatera till allt inom kundens ärende från att en beställning kommer in tills att ordern är levererad och fakturan är betald.
Hos Petzl erbjuds du:
• En trivsam och familjär arbetsplats med en öppen och lättsam stämning bland alla medarbetare
• Arbete i ett tryggt & supportande team
• Goda utvecklingsmöjligheter
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2024-06-19Dina arbetsuppgifter• Hantera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt
• Svara på vanliga frågor gällande pris, leveransinfo och offerter mm.
• Administrera reklamationer och betalningspåminnelser samt bevaka leveranser
• Arbeta med administrativa logistikrelaterade uppgifter som koordinering av leverans till lagret, se över nyckeltal osv
VI SÖKER DIG SOM
• Är flytande i norska och engelska, både i tal och skrift
• Har minst två års erfarenhet inom kundservice
• Har viss arbetslivserfarenhet inom supply chain eller logistik
• Har erfarenhet av att arbeta i system som SAP och Salesforce
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet inom klättring, antingen professionellt eller genom ett personligt intresse
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Problemlösande
• Serviceinriktad
• Anpassningsbar
• Samarbetsinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Petzl här.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15105416".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8757362
Observera att sista ansökningsdag har passerat.