norsktalande Customer Care

Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
2010-07-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "norsktalande Customer Care" (publicerad 2011-07-15) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 200 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Trivs du som bäst när du dagligen interagerar med nya människor och får kombinera detta med en service på en hög nivå? Då är du personen för oss!
Du kommer att arbeta med ärendehantering för den norska marknaden inom Klarnas Customer Care. Du tar emot samtal från våra kunder och hjälper dem att lösa problem med bl.a. fakturor, varor som inte kommit, påminnelser och inkassoärenden. Med sunt förnuft gör du en värdering av ärendet, spårar problemet och hjälper Klarnas kunder till en lösning. Till stöd har du både team leaders och managers samt Klarnas utbildning för Customer Care. När Klarna nu expanderar på den danska marknaden kommer du att vara i främsta ledet när det gäller kontakten med våra kunder och du kommer att vara en tydlig representant för Klarna.
Vi söker dig som precis har avslutat din gymnasieutbildning. Har du erfarenhet från callcenter sedan tidigare är det meriterande. Det är också bra om du har en grundläggande ekonomisk förståelse.
Att du är flytande i norska i tal och skrift är ett krav. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.
Vi förutsätter att du är kundfokuserad och att du kan prioritera rätt saker i stressiga situationer. Noggrannhet, strukturerad och ett starkt driv att ge den bästa servicen är andra saker om beskriver dig.
Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningdatum!

Publiceringsdatum
2010-07-13

Arbetstider och omfattning
Norsktalande Customer Care till Klarna - heltid

Ersättning
Omgående

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Charlotte Kendel, +46 76 526 00 76

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
St:Eriksgatan 117
11343 STOCKHOLM

Jobbnummer
695382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: