Norsktalande Customer Care till Klarna - heltid!

Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
2010-03-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande Customer Care till Klarna - heltid!" (publicerad 2010-11-02) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Klarna är Sveriges snabbväxare inom bank och finansiella tjänster. Våra tjänster finns hos närmare 5000 e-handelsföretag såsom Dustin, CDON och Webhallen. Utsett till årets företag 2007, delägt av investmentbolaget Öresund och med god vinst är Klarna ett företag att växa med. Sedan starten 2005 har vi växt till cirka 250 anställda - en snabbt ökande siffra. Vi är ett ungt och ambitiöst gäng som värderar kamratanda, kreativitet och genuin arbetsglädje. Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Klarna söker nu två norsktalande Customer Care-medarbetare till huvudkontoret i Stockholm. Arbetet är på heltid.
Trivs du som bäst när du dagligen interagerar med nya människor och får kombinera detta med en service på en hög nivå? Då är du personen för oss!

Publiceringsdatum
2010-03-31

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med ärendehantering för den norska marknaden inom Klarnas Customer Care. Du tar emot samtal från våra kunder och hjälper dem att lösa problem med bl.a. fakturor, varor som inte kommit, påminnelser och inkassoärenden. Med sunt förnuft gör du en värdering av ärendet, spårar problemet och hjälper Klarnas kunder till en lösning. Till stöd har du både team leaders och managers samt Klarnas utbildning för Customer Care. När Klarna nu expanderar på den norska marknaden kommer du att vara i främsta ledet när det gäller kontakten med våra kunder och du kommer att vara en tydlig representant för Klarna.
Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en utmanande serviceroll där du får vara Klarnas ansikte utåt. Du har avslutat din gymnasieutbildning och har du tagit poäng på högskola eller universitet är det ett plus. Har du även erfarenhet från callcenter sedan tidigare är det meriterande. Det är också bra om du har en grundläggande ekonomisk förståelse.
Att du är flytande i norska i tal och skrift är ett krav. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.
Vi förutsätter att du är kundfokuserad och att du kan prioritera rätt saker i stressiga situationer. Noggrannhet, strukturerad och ett starkt driv att ge den bästa servicen är andra saker om beskriver dig.
Vi erbjuder
Klarna erbjuder möjligheten att arbeta inom ett ungt och expansivt företag. Du ges även chans att lära dig mer om andra områden i vår verksamhet. Förutom detta lovar vi en glad och livlig arbetsplats som kommer att ge dig chansen att träffa mängder av lysande personligheter som ser vikten av en rolig och stimulerande vardag!
Intresserad?
Sista dag att ansöka är 30 april 2010, urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas innan utsatt datum
Kontaktperson: Susanna Edler, HR – recruitment, susanna.edler@klarna.com
All rekryteringshjälp undanbedes!
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Susanna Edler

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
619609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: