Norsktalande Customer Care till Klarna

Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 350 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Klarna söker en Norsktalande Customer Care till kontoret i Stockholm

Publiceringsdatum
2010-10-19

Dina arbetsuppgifter
Klarna söker nu två norskktalande Customer Care-medarbetare till huvudkontoret i Stockholm. Arbetet är på heltid.
Trivs du som bäst när du dagligen interagerar med nya människor och får kombinera detta med en service på en hög nivå? Då är du personen för oss!
Du kommer att arbeta med ärendehantering för den norska marknaden inom Klarnas Customer Care. Du tar emot samtal från våra kunder och hjälper dem att lösa problem med bl.a. fakturor, varor som inte kommit, påminnelser och inkassoärenden. Med sunt förnuft gör du en värdering av ärendet, spårar problemet och hjälper Klarnas kunder till en lösning. Till stöd har du både team leaders och managers samt Klarnas utbildning för Customer Care. När Klarna nu expanderar på den danska marknaden kommer du att vara i främsta ledet när det gäller kontakten med våra kunder och du kommer att vara en tydlig representant för Klarna.
Vem är du?
Vi söker dig som precis har avslutat din gymnasieutbildning. Har du erfarenhet från callcenter sedan tidigare är det meriterande. Det är också bra om du har en grundläggande ekonomisk förståelse.
Att du är flytande i norska i tal och skrift är ett krav. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.
Vi förutsätter att du är kundfokuserad och att du kan prioritera rätt saker i stressiga situationer. Noggrannhet, strukturerad och ett starkt driv att ge den bästa servicen är andra saker om beskriver dig.
Du vill...
arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna.
ges möjlighet att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad.
ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje.
Vi vill...
att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.
Antar du utmaningen?
Skicka CV, personligt brev och dina betyg till oss snarast. Samla dina bilagor i en pdf. Urval och intervjuer sker löpande.
Välkommen att besöka vår hemsida för att söka tjänsten därifrån!
http://klarna.se/sv/application/application?list=251&guid=15154

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Charlotte Kendell, Customer Service D N, +46 765 26 00 76, charlotte.kendel@klarna.com

Företag
KLARNA AB

Adress
KLARNA AB
NORRA STATIONSGATAN 61
11343 STOCKHOLM

Kontorsadress
NORRA STATIONSGATAN 61
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-12012000

Jobbnummer
757553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: