Norsktalande Collections Agent till stort amerikanskt företag!
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Placera Personal är ett auktoriserat bemannings -och rekryteringsföretag. Vi har hjälpt flera hundratals kunder med att hitta rätt medarbetare sedan starten 1988. Förnärvarande söker vi en norsktalande Collections Agent till en av våra kunder som är ledande inom sin nisch att tillhandahålla kontorsteknik, samt förbrukningsartiklar mot företagskunder. Företaget sitter i mycket fräscha lokaler i Sollentuna. Du kommer att vara anställd som konsult via Placera Personal initialt i 6 månader, med mycket goda möjligheter till förlängning.
Tjänsten
Vi söker dig som är en naturlig problemlösare, med stort kundfokus och expertis gällande service i världsklass. I denna roll kommer du att arbeta i vår kunds Collection avdelning. För att passa i rollen är det viktigt att du är bra på att ta egna initiativ samt att du alltid utför dina arbetsuppgifter med ett leende på läpparna. Du behärskar såväl både norska och svenska i tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska. Det är meriterande med tidigare erfarenheter ifrån Officepaketet och affärsystemet SAP, men inte ett krav.
Publiceringsdatum2014-10-28Dina arbetsuppgifterSom norsktalande Collections Agent kommer du:
• Arbeta med inkassokravhantering, samt fodringar
• Kontakta befintliga företagskunder och påminna om betalning
• Handlägga inkassoärenden
• Ha en tät dialog med säljavdelningen
KvalifikationerFör att passa för rollen har du:
• Flytande norska och svenska i tal och skrift
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice o administration är meriterande
• Erfarenhet av Officepaketet, samt SAP är meriterande
Som person är du positiv, engagerad, och har en ådra för service. Vidare är du stresstålig och är lösningsorienterad.
Är du intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.
Arbetstider och omfattningHeltid Heltid/Start omgående/6mån med mycket goda möjligheter till förlängning
ErsättningFast lön enl. överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-27
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Paulus 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2046775
Observera att sista ansökningsdag har passerat.