Norsktalande Business Developing Center Administrator till BMW

Jurek Recruitment & Consulting AB / Kundservicejobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vi söker nu en Norsktalande Business Developing Center Administrator till en av världens mest ledande tillverkare av bilar och motorcyklar - BMW Group. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion för service och administration!

Om rollen och dina ansvarsområden
• Du kommer att ansvara för inkommande digitala affärsförfrågningar från våra kunder och agenter i Norge
• Du kommer att förbereda affärsförfrågningarna och kreditbedömningar för både företags- och privatkunder och hantera både lån- och leasingavtal i den Norska marknaden
• Du kommer att vara delaktig i att analysera kreditansökningar och att säkerställa att slutkunden får den bäst lämpade finansieringen
• Du kommer att arbeta med administration relaterat till ansökningsprocessen
• Du kommer att arbeta i en förändringsmiljö

Du kommer att vara en del av ett roligt, prestigelöst och högpresterande team. Du kommer att erbjudas en arbetsplats med starka varumärken och en intressant och krävande roll i ett internationellt företag med goda kollegor. I denna funktion rapporterar du till Team Leader of Application Processing. Vi ställer stora krav men erbjuder också mycket i gengäld.

Om dig vi söker
• Gymnasieexamen inom ekonomi, eller motsvarande
• Erfarenhet från servicesektorn. Har du erfarenhet från försäljning och finansiella tjänster är det meriterande
• Förståelse för processer och system
• Stark kvalitetsmedvetenhet
• Flytande i skriftlig och muntlig norska och muntlig engelska och svenska
• Goda kunskaper i MS Office
• Analytiska färdigheter och resultatorienterad
• Vi tror att du har kundcentrering i hjärtat och finansieringskunskap är meriterande

Rollen innehåller ett brett spektrum av uppgifter och därför är det viktigt att du är prestigelös och ansvarsfull. För att lyckas i rollen måste du vara en lagspelare med mycket goda multitaskingfärdigheter och är villig att gå den extra milen med ett positivt tänkesätt som sprider sig till kollegor och kunder. Du håller dig lugn och organiserad även i situationer med hög arbetsbelastning utan att kompromissa med din uppmärksamhet på detaljer. Kvalitet och service är det vägledande värdet i ditt arbete med en hög grad av självmotivation. Du är lojal som person som enkelt skapar förtroende och uppskattar de många dagliga kontakterna med kunder, agenter och kollegor. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Om att jobba på BMW Financial Services
BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan.
Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders och företags behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.

Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Arbete en helgdag i månaden ingår i tjänsten.
Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef, Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Arbetsplats
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Kontakt
Konsultchef
Victoria Tjernström
victoria.tjernstrom@jurek.se

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Jurek Recruitment & Consulting AB varit leverantör

Jobbnummer
8341952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Recruitment & Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB: