Norsktalande Backofficemedarbetare Till Rusta
Barona Professionals AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Barona rekryterar nu en norsktalande Backofficemedarbetare till RUSTA!
Ta chansen att få en utvecklande roll i ett spännande och expansivt företag.
Publiceringsdatum2020-04-20Dina arbetsuppgifterVi söker nu en Norsktalande Backofficemedarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för kundens livscykel. Vi erbjuder en spännande och utmanande administrativ roll i vårt Backoffice-team med fokus på kund och support till varuhusmedarbetare. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av vår centrala verksamhet är du med och stärker upp teamet och driver utvecklingen framåt.
I tjänsten som Backofficemedarbetare är service och kundfokus självklart och du tycker om att lösa problem samt hantera kunder av alla slag. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda, kvalité- och resultatfokus.
Med högsta fokus på kund & kvalitet så ansvarar du för kommunikationen med våra norska kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande reklamationer, eftermarknadsservice, Club Rusta samt driva utvecklingsprojekt och ständigt förbättra nyttan för våra kunder. Vidare kommer du att:
• Säkerställa hemleveransprodukter
• Ansvara för kunddialog i sociala medier
• Vara ansvarig mot DHL, inkl. transportskada, verifiering av reservdelar samt anmälan till
• försäkringsärenden
• Följa upp kvalitetsarbete samt interna klagomål
• Utbetalning av presentkort och milersättning
• Vara ansvarig kontakt mot ARN/Förbrukarrådet
• Vara ansvarig kontakt mot vår Norska Organisation
• Vara ansvarig kontakt mot Store Support för våra norska varuhus
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby och du rapporterar till Head of Customer Service.
Vi söker dig som
Som person är du lyhörd för kundens behov och brinner för service. Erfarenhet av försäljning och/eller andra serviceyrken är ett krav för denna tjänst.
Du har också mycket goda norska språkkunskaper. Du kommer att kommunicera via telefon och mail. Du kommer också hantera våra norska sidor på sociala medier samt göra vissa översättningar.
Du kommunicerar också obehindrat på svenska och engelska.
Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och systemvana. Vi arbetar i olika system och det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i nya system och även ha ett tekniskt intresse.
För att trivas i rollen som Backofficemedarbetare uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad, serviceminded och trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Hos Rusta får du möjligheten att lära dig nya saker och utvecklas i en stimulerande och rörlig arbetsmiljö.
Om RUSTA
Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder hem- och fritidsprodukter i Sverige och Norge. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta 91 varuhus i Sverige och 26 i Norge och 2 i Tyskland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning.
Rusta värderingar
Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. De fungerar som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som vägledning i det dagliga arbetet. Det är viktigt för oss att du agerar och levererar i enlighet med värderingarna.
Praktisk information
Det här är en rekrytering som inleds med en provanställning i sex månader för att sedan gå över till en tillsvidareanställning. Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-05-30, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.
I denna rekrytering samarbetar RUSTA med Barona.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på 0708-363336 alt.
carina.stjernstrom@barona.se Ansök via länken:
https://www.amga.se/soker-du-jobb/?jobid=104142Välkommen med din ansökan!
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBarona Professionals AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)
Jobbnummer 5195706
Observera att sista ansökningsdag har passerat.