Norsktalande Backofficemedarbetare Till Rusta!

Barona Professionals AB / Backofficejobb / Upplands Väsby
2021-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande Backofficemedarbetare Till Rusta!" (publicerad 2021-06-30) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Järfälla eller i hela Sverige

Barona rekryterar nu en Norsktalande Backofficemedarbetare till RUSTA!

Ta chansen att få en utvecklande roll i ett spännande och expansivt företag.

Publiceringsdatum
2021-06-01

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Norsktalande Backofficemedarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för kundens livscykel. Vi erbjuder en spännande och utmanande administrativ roll i vårt backoffice team med fokus på kund och support till varuhusmedarbetare. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av vår centrala verksamhet är du med och stärker upp teamet och driver utvecklingen framåt.
I tjänsten som Backofficemedarbetare är service och kundfokus självklart och du tycker om att lösa problem samt hantera kunder av alla slag. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda, kvalité- och resultatfokus.
Med högsta fokus på kund kvalitet så ansvarar du för kommunikationen med våra norska kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande reklamationer, eftermarknadsservice, Club Rusta samt driva utvecklingsprojekt och ständigt förbättra nyttan för våra kunder.

Vidare kommer du att: Säkerställa hemleveransprodukter e.com
Support till varuhus kund via telefon och mail
Jobba nära Rustas norska varuhus och den norska organisationen
Ansvara för kunddialog i sociala medier
Vara ansvarig mot DHL/Klarna, inkl. transportskada, verifiering av reservdelar samt anmälan till försäkringsärenden
Följa upp kvalitetsarbete samt interna klagomål
Utbetalning av presentkort och milersättning
Vara ansvarig kontakt mot ARN/Förbrukarrådet
Vara ansvarig kontakt mot vår Norska Organisation
Vara ansvarig kontakt mot Store Support för våra norska varuhus
Ingå i projektarbetet gällande Rusta Norge
Veckoansvar(rullande schema för alla i teamet)

Vi söker dig som
Som person är du lyhörd för kundens behov och brinner för service. Erfarenhet av försäljning och/eller andra serviceyrken är ett krav för denna tjänst. Har du dessutom arbetat i varuhus är det en merit.
Du har också mycket goda norska språkkunskaper. Du kommer att kommunicera via telefon och mail. Du kommer också hantera våra norska sidor på sociala medier samt göra vissa översättningar.
Du kommunicerar också obehindrat på svenska och engelska.
Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och systemvana. Vi arbetar i olika system och det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i nya system och även ha ett tekniskt intresse.
För att trivas i rollen som Backofficemedarbetare uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad, serviceminded och trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Hos Rusta får du möjligheten att lära dig nya saker och utvecklas i en stimulerande och rörlig arbetsmiljö.

Om RUSTA
Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder hem- och fritidsprodukter i Sverige och Norge. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta 106 varuhus i Sverige, 26 i Norge, 5 i Tyskland och 27 i Finland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning.

Rusta värderingar
Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. De fungerar som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som vägledning i det dagliga arbetet. Det är viktigt för oss att du agerar och levererar i enlighet med värderingarna.

Övrig information
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby och du rapporterar till Head of Customer Service.
Tjänsten är en fast tjänst med provanställning på sex månader. Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag ,så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.
I denna rekrytering samarbetar RUSTA med Barona.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på 0708-363336 alt. carina.stjernstrom@barona.se

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Barona Professionals AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)

Arbetsplats
Rusta AB

Jobbnummer
5781578

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Professionals AB: