Norsktalande administratör till Philips

tng / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos tng i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

För elektronikföretaget Philips räkning söker tng nu en driven och ambitiös administratör. Philips är ett av världens ledande och mest innovativa företag inom konsumentelektronik och hushållsprodukter med drygt 125 000 anställda i över 60 länder. Denna tjänst är belägen på företagets svenska huvudkontor i Kista. Avdelningen Consumer Lifestyle består idag av cirka femton personer i olika åldrar som jobbar med orderhantering och support till kunder och säljkontoren i Sverige, Norge, Danmark och Finland.
Arbetsuppgifterna innebär att ta emot inkommande orders från företagets kunder och administrera hela kedjan fram till leverans av produkter. Du hanterar inkommande telefonsamtal och registrerar orders, men hjälper även kunderna med andra ärenden. I vissa fall det också förekomma utgående samtal med erbjudanden till kunder om pågående kampanjer. Kunderna är i första hand stora varuhus och elektronikkedjor. Uppdraget är på heltid med start 1 oktober och förväntas pågå fram till maj 2010. Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av tng och uthyrd till vår uppdragsgivare.

Publiceringsdatum
2009-09-17

Kvalifikationer
Vi söker dig som är noggrann, kvalitetstänkande och som gillar att ha kontakt med människor. Du är van att arbeta administrativt och har lätt för att ta till dig ny information. Som person är du driven och trivs i miljöer där det händer mycket omkring dig. Om du har tidigare erfarenhet av kundorienterat arbete med höga krav på serviceförmåga är det ett klart plus. Företaget använder SAP/R3 samt Word och Excel för all ärendehantering, vilket innebär att du måste ha kunskaper i Officepaketet. Du talar och skriver flytande norska och svenska och har goda kunskaper i engelska. Ytterligare skandinaviskt språk är ett plus.Företaget ser gärna manliga sökande för att få en jämnare könsfördelning.
Gå in på vår hemsida www.tng.se där tjänsten finns listad. Anmäl ditt intresse genom att bifoga ditt CV och personliga brev via vår databas - det tar bara en minut. Du kan också maila din ansökan med bifogat CV till angelique.engvall@tng.se , ange då "Administratör till order desk" i ämnesraden.
Ansök snarast, intervjuer sker löpande! Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
tng är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer 50+. Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, försäkring, ekonomi/HR/lön och data/IT. Vi finns representerade med kontor i Stockholm och Göteborg.
Läs mer om oss på www.tng.se

Arbetstider och omfattning
40 timmar/vecka

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-10-17
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Angelique Engvall, 08-219 200

Företag
tng

Adress
tng
Nybrogatan 7, 3tr
11434 Stockholm

Jobbnummer
507969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från tng

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos tng: