Norsktalande administratör med ekonomikunskaper

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker för långsiktigt uppdrag en serviceinriktad norsktalande administratör med ekonomikunskaper. 

Tjänsten
Vår kund är ett servicebolag som arbetar med premiummärken och sitter i fräscha lokaler norr om Stockholm. Som administratör i kontraktsgruppen ingår du i ett team idag består av 4 personer. I tjänsten ingår bland annat granskning av finanskontrakt och betalning av dessa, kontakt med återförsäljare och kundens kunder (både företag och privatpersoner) kring kontrakten, avstämningar m.m. Du kommer att arbeta både med den norska och svenska marknaden. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett långsiktigt konsultuppdrag via Placera Personal.

Publiceringsdatum
2015-01-12

Dina arbetsuppgifter
Som norsktalande administratör har du följande arbetsuppgifter:

• Kontraktsgranskning och begära in kompletteringar
• Hantera utbetalningar vid nya finanskontrakt och även vissa inbetalningar
• Registrera kontrakt från återförsäljare
• Avstämningar

Kvalifikationer
Vi ser följande bakgrund som lämplig:

• Minst 2 års erfarenhet av arbete med kundservice och administration 
• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Flytande norska och svenska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Du gillar att ha telefonen som arbetsverktyg och att arbeta med siffror
• Du har ett starkt engagemang är noggrann och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål
• B-körkort

Som person är du positiv, engagerad, lösningsfokuserad, serviceinriktad och gör gärna det där lilla extra för kunden. Du trivs med att arbeta i högt tempo, har en hög ansvarskänsla, trivs med administrativa uppgifter samt är en fokuserad teamplayer. Då det händer mycket hos vårt kundföretag är det också av stor vikt att du både är trygg i dig själv, förändringsbenägen och gärna kommer med nya idéer och lösningar.

Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid kl 8:30-17:00 / Konsultuppdrag via Placera Personal 6 månader - med mycket goda möjligheter till förlängning

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2124385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: