Norsktalande administratör inom inkassoärenden!
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-04-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande administratör inom inkassoärenden!" (publicerad 2013-05-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Vill du jobba inom ekonomi och administration på ett av Sveriges största rekrytering och bemanningsföretag? Komet söker just nu en person till det Norsktalande teamet inom Inkassoärenden.
I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med förfallna fakturor och inkassoärenden. Här kommer du att få möjlighet att introduceras och lära dig mer inom ekonomi och administrativa uppgifter. Du arbetar i ett engagerat team som arbetar med olika typer av ekonomifrågor och du har Reskontrachef som stöd. I denna roll har du ganska omfattande kontakt med de norska kunderna via telefon och mail. Avdelningen har en spännande utmaning då bolaget kommer att ha sin första norska kollega på Stockholmskontoret samt att avdelningen inom ekonomi växer.
Är du den vi söker?
Vi tror att du har en bakgrund inom ekonomi och framförallt administration och kundkontakt. Du har goda kunskaper i norska språket och är inte rädd för att svara på kundfrågor via telefon. Du har minst ett års erfarenhet inom detta område och kommer att vara med i ett förändringsarbete på företaget.
Du som söker tjänsten bör:
• Ha goda kunskaper inom norska i tal och skrift
• Vara ordningssam och noggrann
• Trivas i en kundnära arbetsroll
• Ha stort tålamod, det kommer att vara mycket att sätta sig in i och kan vara likformade uppgifter
• Se möjligheten att få kunskap i ett stort bolag och dess ekonomifunktion
Som person är du positiv och professionell och trivs bra med täta samarbeten. I denna tjänst kommer du att komma in som en konsulthjälp med goda möjlighet att växa och utvecklas i dina arbetsuppgifter.
Start: Omgående, 22 april 2013
Omfattning: Hel- eller deltid med möjlighet till fast anställning
Arbetsort: Centrala Stockholm
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Det finns goda möjligheter till anställning direkt på företaget.
Publiceringsdatum2013-04-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-26
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-KG, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1522660
Observera att sista ansökningsdag har passerat.