Norskspråkig medarbetare till Customer Support
KappAhl Sverige AB / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KappAhl Sverige AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Kungsbacka,
Lerum eller i
hela Sverige Kappahl finns till för att hylla mångfalden i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att inkludera många olika sätt att leva - som ger alla friheten att vara sitt sanna jag, alltid.
Kappahl Group grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 370 Kappahl- och Newbie-butiker samt Shop Online i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Polen och Storbritannien.
Kappahl-teamet består av 4000 kollegor på 400 arbetsplatser i tio länder med olika bakgrund, ålder, kunskaper och klädstil. Den gemensamma drivkraften är att erbjuda mode som passar livet för många människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för den som bär det och för världen omkring oss. Idag är 70% av produkterna hållbarhetsmärkta. Målet är att 100% ska vara producerade i mer hållbara material senast år 2025.
Mer information på
www.kappahl.se Är du modeintresserad och serviceinriktad? Behärskar du norska, svenska och engelska? Vill du bidra till vårt mål att erbjuda våra kunder branschens bästa serviceupplevelse!
Ditt ansvar Till vårt kundserviceteam söker vi nu en modeintresserade och säljdriven kollega med hög känsla för service. Vårt yttersta mål är att göra kunden nöjd med snabba och korrekta svar, tillsammans med en komplett köpupplevelse. I ditt ansvar ingår att hitta den bästa lösningen i varje enskild kundkontakt. Exempel på frågor kan vara om sortiment, smakråd, mode, beställningar, reklamationer, leveranser och miljöansvar. Kunderna kontaktar oss via telefon, mail, chatt och sociala medier. Vi har öppet vardagar mellan kl 08.00-18.00.
Du kommer att ingå i ett större team och vara placerad på vårt huvudkontor i Mölndal. Du blir Kappahls röst ut till våra kunder men även kundens röst in till oss och kommer också att ha täta kontakter med övriga avdelningar i vår organisation.
Din kompetens Förutom gymnasieutbildning har du tidigare erfarenhet av kundmöten i olika sammanhang och brinner för att ge kunderna bästa tänkbara service! Har du dessutom erfarenhet av kundmöten i butik, företrädesvis inom modebranschen, är det meriterande. Vi möter våra kunder i många kanaler, ibland samtidigt och i ett högt tempo. Det är en förutsättning att du med ett professionellt bemötande kan hantera stressade situationer och leverera god kvalité i arbetet på ett snabbt och effektivt sätt. Kunden ska alltid få ett professionellt och engagerat bemötande. Du arbetar vid datorn och växlar mellan många system, därför är det viktigt att du har god IT-förståelse.
Språkkunskaper I detta skede söker vi endast medarbetare som är flytande i norska, svenska och engelska i både tal och skrift
Din personlighet Du är prestigelös och lösningsorienterad och har stor drivkraft och initiativförmåga. Du stimuleras av att arbeta och samarbeta i ett högt tempo i en stor organisation. Samtidigt är du duktig på att strukturera ditt eget arbete utifrån arbetsbelastning och tidplaner och uppskattar att stå inför nya utmaningar. Vi kommer att jobba tillsammans i ett team med mål att skapa kundservice i världsklass vilket ställer krav på att du är en engagerad lagspelare med kunden i fokus.
Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord - Inclusive, Courageous, Joyful! Vi erbjuder en tjänst präglad av stort eget ansvar och omväxlande utmaningar. Välkommen till oss!
Är du intresserad? Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt, med placering på vårt huvudkontor i Mölndal.
Din ansökan ser vi fram emot senast den 25 augusti via
www.kappahl.se/lediga-jobb . Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Kristin Bohman, Head of Customer support, via 031-771 5898.
Facklig företrädare för Unionen är Barbara Matanovic, telefon: 0704-71 57 71. Facklig företrädare för SACO är Urban Häggmalm, telefon 031-7715643.
Varaktighet, arbetstid
tillsvidare enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-08-04Ersättningindividuell
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKappahl Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kappahl Sverige AB (org.nr 556060-4158),
http://www.kappahl.com Arbetsplats KappAhl
Jobbnummer 5886047
Observera att sista ansökningsdag har passerat.