Norskspråkig medarbetare till Customer Experience Support

KappAhl Sverige AB / Kundservicejobb / Mölndal
2019-12-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norskspråkig medarbetare till Customer Experience Support " (publicerad 2019-12-20) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KappAhl Sverige AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Lerum eller i hela Sverige

Vi som jobbar på KappAhl är 4000 kollegor på 400 arbetsplatser i tio länder. Vi har olika bakgrund, ålder, kunskaper och klädstil. Gemensamt för oss är vår drivkraft - att ge många människor möjligheten att vara välklädda. Varje dag får vi inspiration av våra kunder. Vårt jobb är att ge dem samma sak tillbaka!
KappAhl grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med runt 380 KappAhl- och Newbie-butiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt Shop Online. Vår affärsidé är att erbjuda prisvärt mode i egen design till de många människorna. Idag är 58% av våra produkter hållbarhetsmärkta. 2018/2019 var omsättningen 4,9 miljarder SEK. Mer information finns på www.kappahl.se.

KappAhl söker en ambitiös norsktalande agent som brinner för att ge kunden en serviceupplevelse utöver det vanliga. Är du modeintresserad, serviceinriktad och behärskar norska flytande i tal och skrift kan du vara den vi söker!

Ditt ansvar
Till vårt team söker vi nu en kollega som är modeintresserade, säljdriven med hög känsla för service. Vårt yttersta mål är att göra kunden nöjd med snabba och korrekta svar, tillsammans med en komplett köpupplevelse. I ditt ansvar ingår att hitta den bästa lösningen i varje enskild kundkontakt, samt att supportera KappAhls butikspersonal. Exempel på frågor kan vara om sortiment, smakråd, mode, beställningar, reklamationer, leveranser och miljöansvar. Kunderna kontaktar oss via telefon, mail, chatt och sociala medier. Vi har öppet vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Du kommer att ingå i ett större team och vara placerad på vårt huvudkontor i Mölndal. Du blir KappAhls röst ut till våra kunder men även kundens röst in till oss och kommer också att ha täta kontakter med övriga avdelningar i vår organisation.

Din kompetens
Förutom gymnasieutbildning har du tidigare erfarenhet av kundmöten i olika sammanhang och brinner för att ge kunderna bästa tänkbara service! Har du dessutom erfarenhet av kundmöten i butik, företrädesvis inom modebranschen, är det meriterande. Vi möter våra kunder i många kanaler, ibland samtidigt och i ett högt tempo. Det är en förutsättning att du med ett professionellt bemötande kan hantera stressade situationer och leverera god kvalité i arbetet på ett snabbt och effektivt sätt. Kunden ska alltid få ett professionellt och engagerat bemötande. Du arbetar vid datorn och växlar mellan många system, därför är det viktigt att du har god IT-förståelse. Vi lägger också stor vikt vid tidigare erfarenheter av att ha arbetat med nya marknader utifrån service- och brandperspektiv.

Språkkunskaper
I detta skede söker vi endast medarbetare som är flytande i norska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du även kan danska och/eller svenska.

Din personlighet
Du är prestigelös och lösningsorienterad och har stor drivkraft och initiativförmåga. Du stimuleras av att arbeta och samarbeta i ett högt tempo i en stor organisation. Samtidigt är du duktig på att strukturera ditt eget arbete utifrån arbetsbelastning och tidplaner och uppskattar att stå inför nya utmaningar. Vi kommer att jobba tillsammans i ett team med mål att skapa kundservice i världsklass vilket ställer krav på att du är en engagerad lagspelare med kunden i fokus.

Du har lätt för att känna igen dig i KappAhls värdeord - teamkänsla, kreativitet, tydlighet, energi och mod. Vi erbjuder en tjänst präglad av stort eget ansvar och omväxlande utmaningar. Välkommen till oss!

Är du intresserad?
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt, med placering på vårt huvudkontor i Mölndal.

Din ansökan ser vi fram emot senast den 19 december. Vi arbetar med löpande urval och lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Kristin Bohman, Head of Customer Experience Support, via 031-771 5898.

Facklig företrädare för Unionen är Lotta Silow, telefon: 031-771 5829. Facklig företrädare för SACO är Urban Häggmalm, telefon 031-771 5643.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-12-05

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kappahl Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kappahl Sverige AB (org.nr 556060-4158), http://www.kappahl.com

Arbetsplats
KappAhl

Jobbnummer
4987739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KappAhl Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KappAhl Sverige AB: