Norsk Voice of Customer-agent

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi är självklart auktoriserade via Almega och medlem i Bemanningsföretagen, vår motpart på tjänstemannasidan är Unionen.

Om uppdragsgivaren
Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280.000 anställda världen över.

Publiceringsdatum
2016-10-05

Dina arbetsuppgifter
Avdelningen Voice of Customer (VOC) möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VOC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VOC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VOC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.

Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar både det norska och svenska språket i både tal och skrift.
Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.

Arbetstiden är förlagd måndag-fredag klockan 8-17.

Nedan är några av de saker vi söker,

• Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i norska.
• God kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska.
• Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
• Empatiskt och pedagogiskt.
• Skriva och tala engelska obehindrat.
• Erfaren användare av Officeprogrammen.
• Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
• God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
• Callcentervana.
• Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.
• Minst gymnasial utbildning eller högre.

Vi erbjuder en trevlig arbetsplats i Kista Science City med bra arbetskamrater och en engagerad konsultchef.

Tjänsten ska tillsättas omgående och intervjuer hålls löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-02
Ange följande referens när du ansöker: 92/65
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan 0852523397 bemanningsstyrkan_mail@luceosolutions.com

Företag
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Adress
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
16480
16480 0180

Kontorsadress
Torshamnsgatan 27, Kista

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3086968

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB: