Nordisktalande Service Coordinator, Solna

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en nordisktalande Service Coordinator till det nordiska huvudkontoret i Solna. Vår kund är ett väletablerat företag inom Life Science som nu behöver förstärkning på lång sikt. Uppdraget kan leda till anställning hos kund.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och lön innevarande månad samt att du har 25 dagars semester.

Publiceringsdatum
2014-02-11

Dina arbetsuppgifter
Rollen som Service Coordinator innebär att vara en viktig länk mellan sälj och servicetekniker.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• Ta emot inkommande samtal från kunder gällande teknisk support, ta in information och fördela arbetet bland teknikerna
• Planera och koordinera serviceteknikernas arbetsdag och resor
• Ge feedback via mail och/eller telefon tillbaka till kund
• Administrera, planera och följa upp servicekontrakt
• Du kommer även att vara back up för dina kollegor som arbetar mot övriga Norden

Bakgrund
Vi söker dig som har 3-4 års erfarenhet av liknande arbete, exempelvis från kundtjänst, och som trivs med kundkontakt, administration och processinriktat arbete. Eftersom man arbetar nordiskt bör du förutom svenska även behärska danska, norska eller finska samt ha goda kunskaper i engelska. Du har god vana att arbeta i databaser, är van vid att ha många kontakter och trivs i rollen som koordinator.

Som person är du stresstålig, strukturerad och gillar att lösa problem. Du trivs att arbeta självständigt samtidigt som du gärna hjälper dina kollegor vid hög belastning.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-19
Ange följande referens när du ansöker: 321
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1776983

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: