Nordisktalande säljsupport samt norskspråkig B2B-agent

Worknordic Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Worknordic Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Som nordisktalande säljsupport/kundserviceagent kommer du att arbeta med frågor om produkter/inköp, merförsäljning samt kundservice mot vår kunds E-handelskunder. Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon, och din roll är att verka för att kunderna får en positiv upplevelse av inköpet. Du hjälper till i B2B-supporten och med enklare reklamationshantering/kundvård på vår Voice of Customer-avdelning. B2B-supporten möter kunder i ärenden och frågor som rör tekniska problem kring produkter, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Tjänsten innebär mycket återkommande kontakt med olika företag vilket gör att det är viktigt att kunna bygga relationer med kunder. Tjänsten innebär även kontakt med andra avdelningar på företaget för att kunna lösa frågor som kommer in från kunder.

I rollen som norskspråkig B2B agent möter du kunder i ärenden och frågor som rör tekniska problem kring produkter, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Tjänsten innebär återkommande kontakt med olika företag, vilket gör att det är viktigt att kunna samarbeta och bygga kundrelationer. Vi samarbetar även över avdelningarna på företaget för att på bästa sätt lösa kundernas frågor. Utöver arbete som support förekommer även andra administrativa uppgifter som att t.ex. följa upp serviceärenden via telefon. Du kommer också att få vara en del i uppstarten av en ny avdelning som ska arbeta med support till E-handelskunder. Här ska du tillsammans med andra agenter från de nordiska länderna starta upp och sätta upp arbetet för den nya avdelningen tillsammans med vår kund.

Grundläggande krav för tjänsterna:
• God kunskap (skriftlig och muntlig) i det norska språket
• Fullständig svenska och engelska i både tal och skrift

Önskvärda kvalifikationer:
• Serviceinriktad
• Ett stort IT- och teknikintresse
• Erfarenhet av kundkontakter i olika kanaler
• Noggrann och strukturerad
• Mycket god kommunikativ förmåga
• Snabbt sätta dig in i nya uppgifter
• Stresstålig
• Empatisk och lyhörd

Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280 000 anställda världen över. Nu behöver vi tillsätta två tjänster där den ena är inriktad mot B2B och den andra mot både B2B och B2C. Vi söker en norsk B2B- teknisk supportagent och en nordisktalande säljsupport/kundserviceagent. Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler, nära till kommunikationer och Kista C. Tjänsterna tillsätts omgående och vi håller därför intervjuer löpande. I din ansökan vill vi att det framgår vilken av tjänsterna du söker, när du är tillgänglig, ditt löneanspråk samt ifall du har en längre ledighet inplanerad under de närmsta sex månaderna. Företaget är medlem i Almega och Svenskt Näringsliv och vi har även kollektivavtal med Unionen. Vi erbjuder dig en trygg anställning med fast månadslön, friskvårdsbidrag, en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.

Publiceringsdatum
2018-02-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Worknordic Group AB

Adress
Worknordic Group AB
Kista
16430 Kista

Kontorsadress
Kista

Jobbnummer
3957182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Worknordic Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Worknordic Group AB: