Nordisk teknisk support
Andreas Stihl Norden AB / Maskinreparatörsjobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla maskinreparatörsjobb i Lerum,
Härryda,
Partille,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Andreas Stihl Norden AB i Lerum,
Göteborg,
Arboga,
Västerås eller i
hela Sverige STIHL erbjuder maskiner och produkter för trädgård, skog och grönytor. Via certifierade återförsäljare tillhandahålls bland annat batteridrivna trädgårdsmaskiner som robotgräsklippare, häcksaxar och grästrimmrar samt högtryckstvättar, motorsågar, röjsågar och smarta lösningar för såväl konsumenter som professionella användare. STIHL är en global koncern med kvalitet och säkerhet som ledord och arbetar för att bidra till en mer hållbar framtid. Koncernen har drygt 20 550 medarbetare och omsatte 5,49 miljarder euro år 2022. Det nordiska huvudkontoret finns i Sverige med verksamhet i Norge, Danmark och Finland. Läs mer på
www.stihl.se.Talar du danska eller norska? Er du teknisk interesseret og forstår og taler svensk? Dejlig!
Då fortsätter vi på svenska och berättar om denna spännande tjänst! Som Technical Support på STIHL ingår du i avdelningen Service & Training och kommer att hantera stöd till återförsäljarna på den danska, svenska och norska marknaden.
En spännande tjänst i ett välmående företag med starka ägare, härliga kollegor och världsledande produkter! Välkommen ombord!
Andreas STIHL Norden söker nu tre High season temp till Technical Support för region Danmark, Norge och Sverige under perioden mars-augusti 2024. Rollen är placerad i Stenkullen, Sverige och du kommer att rapportera till Technical Support Manager. Du kommer till ett företag med trevliga kollegor och härliga lokaler.
Ditt ansvarsområde
Du kommer till en vardag med högt tempo där ditt löpande arbete innebär att erbjuda god teknisk support till våra återförsäljare. Ditt fokus ligger på vår robotgräsklippare iMOW samt felsökning och diagnos med hjälp av våra system och mjukvaror.
Dina dagar fylls av följande uppgifter: Teknisk telefonsupport, hantering av kundärenden i vårt CRM-system samt löpande hantering av reklamationer inom avtalad tid.
För att trivas på STIHL och leverera excellent Technical Support tror vi att du
- Är en social person med hög servicekänsla
- Skicklig på kommunikation
- Agerar flexibelt och är lösningsorienterad
Har erfarenhet av kundsupport och telefonkontakt, god förståelse och ett stort intresse för teknik
Vidare är du en kollega som arbetar för teamets bästa. Vi hoppas förstås att du har intresse för våra produkter och tycker det är roligt att hitta den felande länken på reklamerade produkter.
VARFÖR STIHL
Vi på STIHL är stolta över vår värdegrund. Vi vill vara en stor välkomnade familj där vi stärker varandra, inspirerar varandra och jobbar på ett hållbart sätt i alla led. Hjälpsam, stärkande, inspirerande och pålitlig är våra ord som vägleder oss i vår vardag i hur vi bemöter varandra, våra kunder och samarbetspartners.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/5".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Andreas Stihl Norden AB (org.nr 556283-6147)
Arbetsplats Stihl Sverige
Jobbnummer 8238973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.