Nordisk teknisk support

Andreas Stihl Norden AB / Maskinreparatörsjobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla maskinreparatörsjobb i Lerum, Härryda, Partille, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andreas Stihl Norden AB i Lerum, Göteborg, Arboga, Västerås eller i hela Sverige

STIHL erbjuder maskiner och produkter för trädgård, skog och grönytor. Via certifierade återförsäljare tillhandahålls bland annat batteridrivna trädgårdsmaskiner som robotgräsklippare, häcksaxar och grästrimmrar samt högtryckstvättar, motorsågar, röjsågar och smarta lösningar för såväl konsumenter som professionella användare. STIHL är en global koncern med kvalitet och säkerhet som ledord och arbetar för att bidra till en mer hållbar framtid. Koncernen har drygt 20 550 medarbetare och omsatte 5,49 miljarder euro år 2022. Det nordiska huvudkontoret finns i Sverige med verksamhet i Norge, Danmark och Finland. Läs mer på www.stihl.se.

Talar du danska eller norska? Er du teknisk interesseret og forstår og taler svensk? Dejlig!

Då fortsätter vi på svenska och berättar om denna spännande tjänst! Som Technical Support på STIHL ingår du i avdelningen Service & Training och kommer att hantera stöd till återförsäljarna på den danska, svenska och norska marknaden.

En spännande tjänst i ett välmående företag med starka ägare, härliga kollegor och världsledande produkter! Välkommen ombord!

Andreas STIHL Norden söker nu tre High season temp till Technical Support för region Danmark, Norge och Sverige under perioden mars-augusti 2024. Rollen är placerad i Stenkullen, Sverige och du kommer att rapportera till Technical Support Manager. Du kommer till ett företag med trevliga kollegor och härliga lokaler.

Ditt ansvarsområde
Du kommer till en vardag med högt tempo där ditt löpande arbete innebär att erbjuda god teknisk support till våra återförsäljare. Ditt fokus ligger på vår robotgräsklippare iMOW samt felsökning och diagnos med hjälp av våra system och mjukvaror.
Dina dagar fylls av följande uppgifter: Teknisk telefonsupport, hantering av kundärenden i vårt CRM-system samt löpande hantering av reklamationer inom avtalad tid.

För att trivas på STIHL och leverera excellent Technical Support tror vi att du

- Är en social person med hög servicekänsla
- Skicklig på kommunikation
- Agerar flexibelt och är lösningsorienterad

Har erfarenhet av kundsupport och telefonkontakt, god förståelse och ett stort intresse för teknik

Vidare är du en kollega som arbetar för teamets bästa. Vi hoppas förstås att du har intresse för våra produkter och tycker det är roligt att hitta den felande länken på reklamerade produkter.

VARFÖR STIHL
Vi på STIHL är stolta över vår värdegrund. Vi vill vara en stor välkomnade familj där vi stärker varandra, inspirerar varandra och jobbar på ett hållbart sätt i alla led. Hjälpsam, stärkande, inspirerande och pålitlig är våra ord som vägleder oss i vår vardag i hur vi bemöter varandra, våra kunder och samarbetspartners.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/5".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Andreas Stihl Norden AB (org.nr 556283-6147)

Arbetsplats
Stihl Sverige

Jobbnummer
8238973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andreas Stihl Norden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andreas Stihl Norden AB: