Nordic Consumer Care Admin till internationell koncern, deltid

Avanzera Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vi söker en medarbetare till en av våra kunder som är verksamma internationellt inom Life Science. Du kommer att arbeta inom kundtjänst/konsumentrådgivning i ett globalt hälsovårdsföretag med några av branschens starkaste varumärken. Uppdraget påbörjas så snart som möjligt och pågår hela 2016 med möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad i Solna utanför Stockholm och är på deltid, 70 %.

Som anställd hos oss på Avanzera har du fast månadslön och lön innevarande månad.

Publiceringsdatum
2016-02-02

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som Consumer Care Admin för ett av bolagen inom koncernen. Avdelningen ansvarar för all produkt-, kund- och marknadsinformation för företagets sortiment i Norden. Rollen innebär daglig kontakt med slutkonsumenter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ge service till konsumentkunder i Norden
• Dokumentera åtgärder och klagomål i affärssystem
• Svara på frågor om produkter via, brev, e-post, sociala medier etc.
• Åtgärda reklamationer med brev och ersättningsprodukter
• Ge rekommendationer angående användandet av produkter
• Uppackning, datumstämpling och förvaring av inkommande returer/reklamationer
• Skicka returnerade varor för vidare utredning
• Uppdatera Excel listor med godkänt svar till konsumenter

Du kommer att få löpande utbildning under arbetstid för att hålla dina kunskaper om produkter och gällande regler ständigt uppdaterade.

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet från kundservice och arbete i affärssystem. Har du erfarenhet från hälsovårdsprodukter är det meriterande. Tjänsten kräver att du talar och skriver minst ett nordiskt språk (svenska, norska, finska eller danska) obehindrat. Tjänsten kräver även att du behärskar koncernspråket engelska i tal och skrift.

Du kommer att bli en del i ett framgångsrikt företag med en stark och bra företagskultur.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 674
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2646872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: