Noggrann transportadministratör sökes till växande åkeri i Hjärn
Tommy Nordberghs Åkeri AB / Logistikjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tommy Nordberghs Åkeri AB i Ängelholm,
Halmstad,
Markaryd,
Malmö,
Ljungby eller i
hela Sverige - Registrera pallkvitton in i vårt system (Excel)
• Föra saldo på kundnivå av returemballage, främst EUR-pall
• Kontrollera sändningar i vårt TMS-system (WinTL)
• Vara kontaktperson internt/externt för frågor om pallhantering
• Genomföra mer djupgående utredningar om pallflöden och störningar i pallhantering
För att passa in i rollen och i team Nordbergh tror vi att du är:
• Ordningssam och strukturerad
• Metodisk, fokuserad och noggrann
• Socialt kompetent med ett serviceinriktat bemötande mot kollegor och kunder
• Van att själv lägga upp och planera ditt arbete
• Intresserad av transport och logistik och har förståelse för flöden och processer
Viktigt också att du är tillgänglig att börja som senast i juni!
Tommy Nordbergh Åkeri är transportmarknadens vassaste lag! Vårt erbjudande till dig är att arbeta med marknadens största kunder såväl som duktiga och erfarna kollegor i en familjär och trivsam miljö där hela teamet finns i samma hus. Vi arbetar hårt och smart med att vara kundernas långsiktiga val och för en hållbar transportmarknad. Vi är stolta över att vara en av marknadens största fristående transportörer av tempererat gods.
Varaktighet, arbetstid
12 månaders föräldravikariat med goda möjligheter till förlängning.
Publiceringsdatum2017-05-09Ersättning• Friskvårdsbidrag
• Fri frukt och kaffe/te på jobbet
• Kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-08
Ange följande referens när du ansöker: Transportadministratör vik
KontaktRickard Carlvik
jobb@tnordbergh.seFöretagTOMMY NORDBERGHS ÅKERI AB
AdressTOMMY NORDBERGHS ÅKERI AB
BROVÄGEN 6
26675 HJÄRNARP
KontorsadressBrovägen 6
Jobbnummer 3488038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.