Noggrann receptionist till världsledande företag!

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Faller du inom ramen för en person som prioriterar noggranhet och trivs med ett självständigt arbete? Innehar du en gymnasieexamen inom ekonomi eller likande och tycker om att arbeta efter struktur? Detta i samband med att vara ansiktet utåt och få en daglig dos av det sociala. Varmt välkommen med ansökan redan idag!

Vi söker just nu en receptionist tillsvidare med start i augusti till vår kund som är världsledande inom sin bransch!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist arbetar du bland annat med administrativa arbetsuppgifter så som att kontera fakturor, administrera visumansökningar och beställa kontorsmatreal. Vidare ingår det att på ett professionellt och tillmötesgående sätt ta emot besökare samt hantera växel och mail. Du kommer att ha mycket kontakt internt och stötta flera av företagets avdelningar.

Arbetsuppgifterna består av:
• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial
• Posthantering, resebokningar och visumansökningar
• Administration med inriktning på enklare fakturahantering


Kvalifikationer
• Erfarenhet av arbete inom service/reception
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
• Innehar gymnasieexamen inom till exempel ekonomi

Som person har du en fallenhet för att arbeta på ett strukturerat och noggrannt sätt. Du har vana och trivs med att arbeta på egenhand samtidigt som du i din roll får stötta ett stort företag i deras dagliga arbete. Det är av vikt att du alltid arbetar för att ge ett professionellt intryck, är flexibel och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya situationer och lösa problem.

Övrigt
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag via kfx.se!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ha du någon fråga eller fundering kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-15
Ange följande referens när du ansöker: 3233
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paula Jansson 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4231184

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: