Noggrann operativ inköpare sökes!

Randstad AB Västerås / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Vi söker nuen noggrann operativ inköpare för ett långsiktigt bemanningsuppdrag till en av våra kunder.

Dina arbetsuppgifter 
I rollen som operativ inköpare är dina främsta arbetsuppgifter att:

• Planera och utföra avrop (köp) utifrån fastställda avtal i SAP.
• Ha kontakt med leverantörer i hela världen.
• Se till att ordererkännanden och fakturor kommer till rätt personer.
• Bidra till verksamhetsutvecklingen genom att delta i Verksamhetsutvecklande grupper.
• Bidra till leverantörsutveckling genom att delta på Supply Management-möten.
• Genomföra valutauträkningar.
• Justera i SAP enligt ordererkännanden.
• Att ankomstrapportera i SAP

Din bakgrund 

Vi ses att du som söker har:

• Inköpserfarenhet
• SAP-kunskap
• Mycket goda kunskaper i engelska (tal och skrift)
• Ordningssinne
• Ett effektivt arbetssätt

Dina egenskaper
Vi söker en person som är strukturerad och noggrann i sitt arbeta och som har förmågan att snabbt anpassa sig till förändringar. Du uppskattar operativt rutinarbete som ibland blir enformigt och kan göra det på ett effektivt sätt.

Du har god social kompetens och kan förklara på ett pedagogiskt sätt och trivs med sociala kontakter då du kommer samarbeta och ha mycket kontakter både internt och externt med leverantörer, strategiskt inköp, order m.m.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Maria Frisk på 072-988 9607. Vi använder oss av löpande urval i denna process och ser fram emot just din ansökan!

Publiceringsdatum
2013-06-27

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-07-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Frisk +46 72-988 9607

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1594506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: