Noggrann och ansvarsfull Controller på 20-25% med omgående start

Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en controller som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är i dagsläget på 20-25% med stor chans att gå upp till 50%. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett utav Sveriges största rådgivningscentrum och är en person som tycker om att ta stort ansvar så är detta chansen för dig! Med omgående start och tills vidare söker vi dig som vill arbeta deltid 20-25% som Controller. Du är utbildad redovisningsekonom och har flera års erfarenhet från yrket. Du kommer sitta i fina lokaler mycket centralt i Stockholm och arbetstiderna varierar.

Arbetsuppgifter
Som Controller kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Kontera löpande leverantörsfakturor i deras digitala system
• Betala fakturor och utlägg
• Hantera/redovisa utlägg via en app
• Sköta viss rapportering och administration
• Leda bokslutsarbete (kontakt med redovisningsbyrå och revisor)
• Skapa och uppdatera resultat- och likviditetsbudget/prognos för verksamheten
• Skapa och hantera redovisning av projekt inom verksamheten

VI SÖKER DIG SOM

• Är utbildad redovisningsekonom och har flera års erfarenhet från yrket
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet


Det är meriterande om du:

• Har erfarenhet av projektredovisning
• Har erfarenhet av att upphandla inköp
• Har erfarenhet av löne- och personalfrågor



Som person är du noggrann och ansvarsfull. Du gillar att ta ansvar och att få påverka samt utforma ditt sätt att arbeta på.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-03-06

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3358157

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: