Noggrann logistikkoordinator till stort läkemedelsföretag
Proffice Sverige AB / Logistikjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Noggrann logistikkoordinator till stort läkemedelsföretag
Har du ett logistikintresse, erfarenhet av kundservice och logistik liksom är mer än bekant med SAP? Är du dessutom en utåtriktad lagspelare med en stor portion servicekänsla? Vi har uppdraget för dig! Proffice söker, för omgående start, en noggrann logistikkoordinator till ett stort läkemedelsföretag.
I tjänsten kommer du att självständigt ansvara för orderhantering och skeppning till ett antal exportmarknader. Arbetet innefattar mycket kommunikation internt som externt, framtagning av dokument till leveranser och även planering och bokning av transporter. Vi ser också att du är högst delaktig i avvikelse- och reklamationsutredningar liksom följer föreskrifter och rutiner avseende säkerhet och kvalitét i ditt arbete.
För att lyckas i rollen har du tidigare arbetat med order- och transportrelaterade processer och kunskaper i SAP. Som person kan du arbeta självständigt enligt egen prioriteringsförmåga och med en effektivitet driva ditt arbete framåt. Du är ytterst noggrann, trivs med ett stor kontaktnät och strävar efter gott samarbete.
Vårt erbjudande; ett uppdrag där du har en betydande roll för företaget. Hos Proffice får du dessutom en dedikerad konsultchef och sedvanliga personalförmåner. Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.
Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB
Ort: Södertälje
Omfattning: Heltid, 8-17, omgående till sista september (med möjlighet till förlängning/eventuellt övertag till kund)
Sista dag att ansöka är 2016-04-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Annica Magnell |
annica.magnell@proffice.se [ mailto:
annica.magnell@proffice.se ] |
Publiceringsdatum2016-03-17KvalifikationerEftergymnasial utbildning med inriktning exportadministration, spedition, logistik eller annan serviceindustri, erfarenhet av kundservice och logistik, tidigare arbetat med order- och transportrelaterade processer, kunskap i SAP, mycket god svenska och engelska (i tal och skrift) är krav. Erfarenhet av läkemedelsindustri och/eller läkemedelsbranschen är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-10
Ange följande referens när du ansöker: 200895035
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnica Magnell
andrea.furberg@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Lunagallerian 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressLunagallerian 1, 15172 SÖDERTÄLJE
Jobbnummer 2731005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.