Noggrann administratör för leverantörskoppling!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du en lagspelare med hög servicenivå som vill jobba inom administration? Är du noggrann och gillar att ha koll på ditt ansvarsområde? Vi på Adecco i Södertälje ger dig som administratör för leverantörskoppling en möjlighet att utveckla din karriär och få möjlighet att göra det du tycker om och är bäst på! Uppdraget är ett uthyrningsuppdrag från augusti t o m december.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör kommer du i första hand att arbeta nära inköp, med outlook som verktyg. Du skickar förfrågningar om pris och ledtid till valda leverantör och tar emot svar som du noterar i affärssystemet IFS. Externa kontakter är en naturlig del av din vardag. 

Vem trivs här?
Har du erfarenhet av snarlika administration- och inköpsrelaterade arbetsuppgifter och en relevant utbildning (minst gymnasium) att luta dig emot, kommer du att känna igen dig i rollen som administratör för leveratörskoppling. Dina datorkunskaper är goda och du behärskar MS Office mycket väl. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift. Som person är du positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och har mycket god samarbetsförmåga. Har du lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor kommer du ha lätt att sätta dig in i uppgifterna och du kommer att känna igen strukturen. Du gillar att ha en central och sammanlänkade roll där mångas ögon riktas mot dig.  Din goda förmåga att ge hög service kommer att komma väl till pass i din roll som administratör. Din noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet gör att du når framgång. 

Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco. Beroende på vad du vill och kan, ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. 

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. 

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10. 

Välkommen att söka!

Excell, Outlook, IFS

Publiceringsdatum
2014-07-01

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid. Arbetstider 7.00-16.00 eller 8.00-17.00.

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Jobbnummer
1927964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: