No/Ma lärare

Carlssons skola / Grundskollärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla grundskollärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Carlssons skola i Stockholm

Carlssons Skola är en fristående F-9 skola. Vi ägs av föreningen för Carlssons Skola, en ideell förening där föräldrar som har barn i skolan är medlemmar. Vi har hög lärartäthet och små klasser med studiemotiverade elever och engagerade lärare. Carlssons Skola ska vara en skola där varje elev ges de bästa förutsättningarna till individuell utveckling och goda studieresultat. Skolan har 655 elever och ca 100 anställda.

Publiceringsdatum
2014-09-29

Kvalifikationer
Du kommer framförallt att arbeta med elever i årskurs 4, 5 och 6 i både No ämne och Matematik. Laborationer görs i halvklasser här på Carlssons.

Du bidrar till ett positivt samarbetsklimat på arbetsplatsen.
Du är trygg och stabil och kan skilja på det personliga och det professionella. Du kommer gärna med idéer som kan omsättas i praktiken och kan bidrar till ett gott resultat. I din lärarroll leder, driver och motiverar du dina elever så att ett lärande och innovativt klimat skapas. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du lägger stor vikt vid att hålla hög kvalité i ett långsiktigt perspektiv.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-29
Vi kommer att arbeta aktivt med att finna rätt person tidigt i rekryteringsprocessen!
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@carlssonsskola.se

Företag
Carlssons skola

Adress
Carlssons skola
11458 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kommendörsgatan 31

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-662 77 68
E-postadress: ansokan@carlssonsskola.se

Jobbnummer
2012552

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Carlssons skola

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Carlssons skola: