Night Manager/Nattreceptionist

Circles Sweden AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Circles Sweden AB i Solna, Stockholm, Karlstad eller i hela Sverige

Var med och skapa Stockholms nya samlingspunkt med en nyöppning av ett living & coworking verksamhet. Med 140 designade studio apartments och 150 co-working och kontorsplatser i Hammarby Sjöstad är detta den nya moderna platsen att bo och arbeta.
Som Night Manager kommer du vara en av nyckelpersonerna i att lyckas med att uppfylla visionen att skapa Sveriges bästa living & coworking verksamhet.
Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Du är positiv, trivs med att hjälpa till, ambitiös, strukturerad, har skinn på nästan och är inte rädd för att fatta egna beslut. Du behöver kunna kommunicera flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.
Du gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter, har lätt för att ta till dig nya system och är administrativt lagd. Det är meriterande om du har bakgrund som Night manager eller nattreceptionist.
I rollen som Night Manager är du en del av verksamhetens nav och gästens naturliga kontaktpunkt, både för besökare såväl som longstay-gäster. Du arbetar självständigt under natten och överlappar med kollegor i serviceteamet (reception, kök, lokalvård och vaktmästare). Tillsammans med teamet jobbar ni proaktivt för att utveckla verksamheten och den dagliga driften samt att ständigt leverera service av högsta kvalité. Ni ansvarar för att lösa eventuella problem som uppstår och för att vara den sammanhållande länken mellan medarbetare, kunden och gästerna.
I din roll som Night Manager består dina arbetsuppgifter av, men är inte begränsade till:
• Bemöta och välkomna gäster, besökare och medarbetare på ett professionellt, vänligt och effektivt sätt
• Fungera som kundens ambassadör och naturliga kontaktpunkt
• Sträva efter att skapa en levande men professionell atmosfär i entrén & lobbyn samt säkerställa trivsel och funktionalitet
• Ge information till gäster och besökare (personligen, via telefon, e-post, online och via andra kanaler som kunden föredrar)
• Ansvar för enklare fastighetsskötsel och underhåll efter utbildning och med support av den tekniska avdelningen (vaktmästare, fastighetsskötare, m.m.)
• Förberedelse av frukost
• Hålla ordning och reda på våningsplanet t.ex. i mötesrum/kapprum/skrivbord o.s.v.
• Utföra enklare daglig lokalvård av ytor i restaurang- co-working- och andra allmänna ytor
• Hantera disk vid behov, både i co-working-köken samt i kökets diskrum
• Vid behov assistera vid tjänster där det är tillämpligt såsom: Hantering av kaffemaskiner, fylla på varor i kök och köksmaterial, kontrollera och fylla på multirum och kontorsmaterial, förflytta återvinningsmaterial till avfallsrum etc..
• Arbeta i caféet med försäljning och servering av mat och dryck
• Identifiera avvikelser och rapportera in till Operations Manager på site och/eller driften/service center
• Vara uppdaterad med nyheter/information inom enheten
• Tillhandahålla enklare administrativ och teknisk support
• Sträva efter att underlätta hyresgästers och besökares vardag och optimera deras upplevelse
• Hantera bokningar och förfrågningar som kommer in under natten
• Marknadsföra, sälja och tillhandahålla tjänster och produkter som mat & dryck, logi etc.
• Svara på diverse gästförfrågningar kring städning, transport, lokal guidning, bokning av restauranger/underhållning/aktiviteter
• Ett nära samarbete med Operations Manager och annan nyckelpersonal
Vad som förväntas av dig:
• Alltid leverera förstklassig service
• Få alla att känna sig uppmärksammade och välkomnade, medarbetare som kunder
• Utstråla energi, engagemang och en vilja att hjälpa
• Upprätthålla en inbjudande och attraktiv miljö i anslutning till din arbetsplats
• Du är lösningsorienterad och har en förmåga att se möjligheter istället för problem
• Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av att arbeta i Hotsoft och Caspeco
• Du har lätt för att sätta dig in i nya system
Har du ett stort fokus på att leverera toppservice på alla områden, lösningsorienterad och engagemang för att nå uppsatta mål, är det just Dig vi söker?
Skicka in din ansökan redan nu!
Arbetsplats: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Arbetsgivare: Circles Sweden AB (helägt dotterbolag till Sodexo)
Arbetstider: Heltid, nattarbete. 4/5 skift
Anställningen startar i augusti.

Publiceringsdatum
2021-06-02

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-02

Adress
Circles Sweden AB
Dalvägen 22
16903 Solna

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Night Manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Circles Sweden AB (org.nr 556603-2149), https://circles.com/se/
Dalvägen 22 (visa karta)
169 03  SOLNA

Ansökan
E-post: carolina.lindberg@sodexo.com

Jobbnummer
5783694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Circles Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Circles Sweden AB: