Nets Sweden söker 2-nd Line E-handel

Nets Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nets Sweden AB i Stockholm

Nets är Nordeuropas ledande företag för betalningslösningar, informationstjänster och digitala säkerhetslösningar, med ett av de mest omfattande och innovativa produktsortimenten i Europa. Vår ambition är att bli en ännu starkare samarbetspartner till våra kunder genom att understödja deras verksamhet både nationellt och internationellt. Vi vill göra hanteringen av både ekonomiska tillgångar och informationstillgångar enklare och säkrare. Nets omsatte mer än 6,8 mdkr 2010 och har drygt 2 500 anställda. Huvudkontoret ligger i Köpenhamn och vi har kompetens- och försäljningscenter i Oslo, Stockholm, Helsingfors och Tallinn. Läs mer om oss på www.nets.eu.

Nets Sweden, beläget i Hammarby sjöstad, har en Kundservice bestående av ca 25 anställda som primärt arbetar mot kunder som har betalterminalslösning eller E-handelslösning. Nets Sweden är under ständig förändring och del av en stor koncern som erbjuder dig ett lärorikt och kul jobb med stora möjligheter att utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstider ca 8-17 vardagar.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Nets Sweden AB är ett företag med tradition inom betalningsområdet, verksamt med helhetslösningar inom området betalningar. Kundsupport som numera tillhör Operations organisatoriskt, ansvarar för leverans av tjänsten ePayment/Netaxept till våra kunder.

Själva tjänsten för internetbetallösningar heter ePayment&netaxept och koncept för säker e-Handel. I din roll förmedlas kunskap till kunder och partners för betallösningen och dess funktioner. Partners kan vara webbsystem, affärssystem, mobila tjänsteleverantörer och banker/finansiella institut.

Du ansvarar för
I huvudsak teknisk- samt övrig support via telefon samt e-post

I Din roll
Du rapporterar till närmsta chef för Kundsupport.

Vi vänder oss till Dig som har relevant utbildning, alternativt 3 årig gymnasieutbildning, gärna med utbildning och erfarenhet inom betalområdet, från bank och eHandel.
Kan uttrycka dig och skriva obehindrat på svenska och engelska.
Sätter värde i att leverera och leverera med kvalité.

Som person är Du
• Tillförlitlig och har en snabb uppfattningsförmåga
• Noggrann, strukturerad och stresstålig
• En god kommunikatör och dokumentatör
• Följer upp och ser till att leverans sker som utlovat

Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 6 november 2013. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Publiceringsdatum
2013-10-07

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jenny.misic@nets.eu

Företag
NETS SWEDEN AB

Adress
NETS SWEDEN AB
Box
12031 STOCKHOLM

Kontorsadress
LUMAPARKSVÄGEN 9
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6099200

Jobbnummer
1670500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nets Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nets Sweden AB: