Nelly.com söker passionerade medarbetare till kundservice
Qliro Group / Butikssäljarjobb / Borås
2016-01-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nelly.com söker passionerade medarbetare till kundservice" (publicerad 2016-01-20) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro Group i Borås,
Falkenberg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Qliro Group Services är en del av Qliro Group koncernen och är en aktör inom bemanning och rekrytering som hyr ut kompetent och kvalificerad personal inom ett flertal områden såsom logistik och kundservice. Qliro Groups vision är att vara en ledande aktör inom samtliga e-handelssegment där bolaget är verksamt genom att erbjuda de bästa internetbutikerna med de attraktivaste produktutbuden.
Brinner du för service och vill jobba för en av Nordens mest välkända modeåterförsäljare? Älskar du att alltid göra det där lilla extra för dina kunder? Då är du den person vi söker!
Publiceringsdatum2016-01-18Dina arbetsuppgifterArbetet består främst av att ge Nelly.com's kunder den bästa tänkbara servicen via kanalerna chatt, mejl och telefon. Utöver det förekommer vissa administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med andra positiva, driftiga och passionerade medarbetare. Nelly.com's kunder finns i hela norden så därför är det ett stort plus om du behärskar ytterligare nordiska språk.
Tjänsten är på 80-100% med varierande arbetstider där både kvällar och helger kan förekomma. Du kommer att vara anställd av Qliro Group Services AB och vara uthyrd som konsult till Nelly.com med förhoppning om vidare anställning hos Nelly.com.
Vem är du
Som kundservicemedarbetare är du Nelly.com's ansikte utåt och det är därför viktigt att du har en stark känsla för service och alltid anstränger dig för att överträffa kundens förväntningar. Du är lyhörd och har en förmåga att möta mindre nöjda kunder för att hitta passande lösningar för varje situation.
Du har med fördel erfarenhet av liknande arbete, men det viktigaste är att du är driftig och har en resultatinriktad attityd där du självsäkert kan ansvara för flera processer samtidigt. Genom din förmåga att styra ett samtal, vara strukturerad och tänka proaktivt försöker du alltid lösa kundens ärende vid första kontakten
Övriga krav:
• Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet
• God datorvana i PC-miljö
Stämmer detta in på dig, sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så var snabb med din ansökan! För frågor kontakta
jobb@qgs.se . Lön enligt avtal.
Information om vår kund
Nelly.com är en riktig pionjär inom Skandinavisk e-handel. På kontoret jobbar över 180 anställda och alla medarbetare uppmuntras till att växa och utvecklas inom företaget. Nelly.com strävar alltid efter att bli bättre, snabbare och att överträffa förväntningarna.
Nelly.com har från start byggts upp med passion, driv och självsäkerhet på alla områden. Nelly.com är stället för dig som gillar ansvar, högt tempo, är driven och har viljan att jobba med Nelly.com's märke och produkt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro Group
AdressQliro Group
Lundbygatan 1 50630 Borås
50630 Borås
KontorsadressLundbygatan 1 50630 Borås
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2620343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.