Nattpersonal reception
Connect Hotel Skavsta / Receptionistjobb / Nyköping
2008-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nattpersonal reception" (publicerad 2008-06-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Connect Hotel Skavsta i Nyköping Vi söker serviceinriktade och rutinerade personer till tjänsten som nattpersonal i receptionen till Connect Hotel Skavsta.
Erfarenhet från Hot Soft Bokningssystem ett plus.
Du bör bo i närområdet.
Då tjänsten som receptionist/hotellmedarbetare även innebär servering och lättare städning måste Du vara flexibel och vilja hugga i på hotellets alla områden.
Connect Hotel Skavsta är Stockholm-Skavstas nya och enda hotell som beräkna slå upp dörrarna 1 juli 2008. Anställningsstart ca 1 juni 2008.
Det blir ett modernt hotell med fokus på miljö och säkerhet. Bergvärme, solfångare. Sprinklers på alla ytor.
Ekologiskt linne och ekologisk meny.
Vi startar med 145 rum (350 bäddar) och en möjlig expansion till totalt 220 rum. Tre sorters rum: Family, Business och Quick Sleep till attraktiva priser.
Restaurangen med ca 80 platser, öppet till frukost och kvällstid. Stor Lobby med 13 meters takhöjd. Terrass sommartid.
3 Konferensrum med plats för upp till 80 pers.
Bastu med mindre Gym och Relax.
För mer info om Connect Hotel Skavsta, besök vår hemsida
www.connecthotels.se Publiceringsdatum2008-02-01Anställningstyp/arbetstiderTjänsten är baserad på att man jobbar varannan vecka 23.30-07.30 dvs 2 stycken tjänster på 70%
Ersättningenl kollektivavtal
KontaktFinn Andresen,
skavsta@connecthotels.seSå ansöker duVi tar endast emot ansökan via e-post
Vi tar emot ansökan via epost:
skavsta@connecthotels.seFöretagConnect Hotel Skavsta
General Schybergs väg 25
61192 Nyköping
Telefonnummer: 0155-220220
Faxnummer: 0155-220180
E-postadress:
skavsta@connecthotels.seMer information på
http://www.connecthotels.se Jobbnummer 116702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.