Myndighetsuppdrag för erfaren administratör

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido är nu på jakt efter en administratör för uppdrag hos vår kund, en myndighet som värnar om hälsa och välfärd i samhället. Myndigheten har verksamhet över hela landet, och just detta uppdrag är placerat på kontoret i centrala Stockholm.

I denna roll erbjuds du en stor variation av arbetsuppgifter, och får användning för din flexibla inställning och uppmärksamhet när du ser vad som behöver göras och hjälper till där det behövs för stunden. Arbetsuppgifterna består av att boka och förbereda inför interna och externa möten, konferenser, studiebesök och seminarier, samt att vara behjälplig när dessa äger rum. Du hanterar inköp av material så som datorer, telefoner och möbler till kontoret, samt beställningar av catering, blommor och fika. Vidare agerar du back-up för avdelningssekreteraren, och hanterar allmänna administrativa arbetsuppgifter.

För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du drivs av att ge bästa möjliga service till kunder och kollegor. Du tycker om att ta egna initiativ, har lätt för att lära dig nya saker och är självgående i ditt arbete. Som person är du ansvarstagande och organiserad, samt är duktig på att planera och trivs i en roll med många olika kontaktytor.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-12-15

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning inom administration eller liknande
• Minst fem (5) års erfarenhet av arbete inom administration, reception, konferensvärd/värdinna eller liknande
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Erfarenhet av att arbeta med hemsidor/bloggar och hantera administration i olika IT-system

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 8 månader. Tillträde i början av januari.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14711EH i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
14711EH

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Drivs du av att erbjuda bästa möjliga service till kunder och kollegor? Har du tidigare arbetat med administration, i reception eller med liknande arbetsuppgifter? Letar du efter en roll där du har stor variation av arbetsuppgifter? Läs då vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: 14711EH

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3214430

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: