Mötesbokare till finansbranschen!
Jur. Ek. Bemanning Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jur. Ek. Bemanning Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker för Laika Consultings räkning drivna och kommunikativa mötesbokare till spännande uppdrag inom finansbranschen. Du kommer att arbeta på uppdrag av välkända kunders räkning med att boka in kostnadsfria finansiella rådgivningsmöten. Arbetet går ut på att ta kontakt med företag med ambitionen att få prospektkunden att avsätta en timme av vederbörandes tid för ett förutsättningslöst möte. Detta är en ypperlig chans för dig att utvecklas inom finansbranschen.
Vi söker dig med stort intresse för finans. Vi tror att du är pratglad, effektiv och resultatorienterad. Självklart är du en tävlingsmänniska med stor drivkraft.
Du erbjuds ett spännande och utvecklande arbete där du blir en del av vår kunds dynamiska säljteam. Det finns stora utvecklingsmöjligheter inom företaget då kundens innesäljavdelning fungerar som en inhouse rekryteringskanal – alla som arbetar i organisationen börjar sin karriär på denna avdelning för att sedan fasas vidare enligt ömsesidig överenskommelse.
Detta arbete är på heltid/dagtid. Du kommer att erbjudas en hög fast timlön samt mycket bra utvecklingsmöjligheter.
Tveka inte utan ansök redan idag då tillsättning kommer att ske omgående. Har du frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Hanna Jakobsson tfn 08-525 018 14 alt
hanna.jakobsson@jurekbemanning.seAnsök tjänsten via
www.jurekbemanning.sePubliceringsdatum2009-08-21Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagJUR. EK. BEMANNING SVERIGE AB
AdressJUR. EK. BEMANNING SVERIGE AB
Grev Turegatan 30
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0852501800
Jobbnummer 494227
Observera att sista ansökningsdag har passerat.