Mötesbokare till familjärt företag

Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Behöver du ett extrajobb och vill själv kunna bestämma när och var du ska arbeta? Då passar du perfekt in i rollen som mötesbokare.

Dina arbetsuppgifter

Som mötesbokare har du möjlighet att arbeta både inne på kontoret men även hemifrån. Det är alltså frihet under ansvar som gäller under de 8 timmar per vecka du kommer att arbeta.
Du kommer att få listor på de kunder du ska ringa, det kan vara nya kunder men även befintliga. Det du presenterar varierar därför och kan vara allt ifrån ett nytt avtal till en ny produkt.

Eftersom telefonen är ditt främsta verktyg kommer du att få en telefon, du får även ett headset och en egen mailadress.
Kunderna du ringer är företagskunder och kan vara allt ifrån enskilda företag till skolor.


Om företaget

Vår kund arbetar med rådgivning och försäljning av kommunikationslösningar. Dem säljer även produkter men inte i lika stor utsträckning.
De erbjuder bl.a. behovsanalyser, besparingsförslag, mobila lösningar, fast och mobilt internet, VPN nät, IP telefoni, växelsystem och operatörsval.
Det är ett litet familjärt företag som sitter i Mölndal. På kontoret sitter det tre personer och de söker nu en fjärde part som under en period kan hjälpa till att boka in möten åt dem.


Din profil

Skallkrav:

Svenska i tal och skrift

Meriterande:

Tidigare arbetat med liknande uppgifter

För att passa in i rollen som mötesbokare behöver du kunna tala och skriva svenska flytande. Det är meriterande men inte ett krav om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Företaget tycker att det viktigaste är att du är rätt person, du får inte vara rädd för att lyfta luren och du behöver vara strukturerad. Vi ser även att du som söker är noggrann, kan lyssna in kunden på ett bra sätt och är serviceminded.


Om oss

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Timanställning: 8h/vecka under minst 10 veckor
Placeringsort: Mölndal
Lön: fast lön efter överenskommelse
Start: omgående

Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-09-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-18
Ange följande referens när du ansöker: 17543
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Sloberg anna.s@framtiden.com 072-214 05 74

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4345905

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: