Mötesbokare

HR Health Development / Säljarjobb / Ospecificerad arbetsort
2016-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Mötesbokare" (publicerad 2016-10-16) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos HR Health Development i Ospecificerad arbetsort

Mötesbokare sökes snarast! Deltid ca 6 timmar per vecka.

Vi söker en pålitlig, trevlig och effektiv person för bokning av möten åt företagets utesäljare. Du jobbar hemifrån och kan således förvänta dig stor handlingsfrihet i hur du lägger upp arbetet.

HR Health Development säljer avancerade utvecklingsprogram inom personalhälsa till företag och organisationer.

Vi förväntar oss att du är noggrann, snabbtänkt, effektiv, har en positiv utstrålning, trevlig telefonröst och behärskar svenska språket perfekt i tal och skrift.

Det är ett krav att du har erfarenhet från försäljning/mötesbokning och mycket meriterande med någon typ av utbildning inom hälsa, friskvård, träning, kost eller medicin.

Välkommen med skriftlig ansökan innehållandes personligt brev och CV per mail. Anställningsintervjuer sker i Malmö eller via Skype beroende på var den sökande bor.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
Arbetet inleds med en kortare provperiod. Fungerar detta bra finns möjlighet till längre uppdrag.

Publiceringsdatum
2016-02-03

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-21
Ange följande referens när du ansöker: 15003
Ansökan kan skickas till e-postadress: patric.friberg@hrhd.se

Företag
HR Health Development

Adress
HR Health Development
Spångatan 11A
21144 MALMÖ

Kontorsadress
Spångatan 11A
MALMÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-918170
Faxnummer: 040-6444467
E-postadress: info@hrhd.se

Jobbnummer
2650854

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från HR Health Development

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos HR Health Development: