Mötesansvarig till Näringslivets Hus, Östermalmstorg
Sabis / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sabis i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANGER med 25 restauranger och 10 caféer samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell och två dagkonferensanläggningar. Vi omsätter ca 1 miljard SEK och företaget har idag ca 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges fjärde bästa arbetsgivare av våra medarbetare i Universums undersökning 2017. För mer information besök:
www.sabis.se Nu söker vi på Sabis en mötesansvarig till vår konferensanläggning Näringslivets Hus. Du kommer arbeta på en mötesanläggning där stora politiska beslut tas i ett hus som ständigt är i rörelse. Du ansvarar för ett team om fyra konferensvärdar och rapportera till platschefen. I rollen ingår också att vara en del av en ledningsgrupp som ständigt strävar efter utveckling och som har roligt tillsammans och där det är högt i tak. Vi stöttar alltid varandra och är måna om att ge feedback.
Publiceringsdatum2018-11-09Om tjänsten Som mötesansvarig kommer du arbeta med att leda och fördela arbetat på mötesavdelningen, ansvara för detaljplanering av stora som små bokningar och planera schemat utifrån bokningsläget. Du kommer till exempel att:
• Kvalitetssäkra driften och fördela arbetsuppgifter i teamet samt säkerställa teamets utveckling
• Budget och ekonomiskt ansvar för din avdelning
• Säkerställa kundnöjdhet, följa upp serviceresultat och arbeta med merförsäljning
• Arbeta med administrativa uppgifter och den dagliga driften
Tjänsten passar dig som vill ta nästa steg i din karriär i en ledarroll. Här får du chansen att växa, ge service i världsklass och få en varierad vardag.
Profil• Du har minst 2 års erfarenhet av en roll som innebär koordinering av möten, förslagsvis från reception, konferens, hotell, bokning eller liknande
• God system- och datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift eftersom du kommer använda dig av dessa språk i kontakt med kollegor och gäster
• Det är meriterande men inte ett krav om du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område för tjänsten.
Som person är du strukturerad och tycker om att ha ordning och reda runt omkring dig. Vidare kan du prioritera mellan arbetsuppgifter hantera flera arbetsuppgifter och ansvar parallellt med varandra. Du ser vad som behöver göras och tar initiativ samt delegerar ansvar till kollegor. Du har även en god kommunikativ förmåga, en hög servicekänsla och tycker att det är roligt att arbeta med merförsäljning.
Vi erbjuder dig
• En varierad vardag med både detaljarbete såväl som planering framåt
• En roll med ansvar och möjlighet att påverka din egen och andras vardag samt utveckling
• Att arbeta i ett team som fokuserar på kundens upplevelse, utveckling och att ha roligt på jobbet
Så ansöker duTjänsten är på heltid och tillträde är enligt överenskommelse. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några frågor kring tjänsten kan du kontakta platschef Margareta Gustavsson på 08-52206115 eller på
margareta.gustavsson@sabis.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSabis
AdressSabis
Box 6015
10231 Stockholm
KontorsadressBox 6015
Jobbnummer 4450160
Observera att sista ansökningsdag har passerat.