Morgonpigg frukostvärd/värdinna på Stadshotellet
Skellefteå Hotell- och Konferens AB / Restaurangbiträdesjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skellefteå Hotell- och Konferens AB i Skellefteå Quality hotel Skellefteå Stadshotell är beläget mitt i centrala Skellefteå. Vi är ett anrikt och klassiskt hotell som alltid sätter gästen främst. Vi tillhör hotellkedjan Nordic Choice där vikten av det personliga mötet är det viktigaste!
Vi söker efter dig som är genuint serviceinriktad och visar ett stort intresse för gästen. Att le och säga "god morgon" kommer naturligt för dig. Du är stresstålig, flexibel och lösningsorienterad.
Som frukostvärd/värdinna ingår du i ett team. Vi förespråkar ett gott samarbete kollegor emellan men även mellan hotellets olika avdelningar. Då jobbet innebär mycket kontakt med livsmedel ser vi gärna att du har erfarenhet av liknande arbete.
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge våra gäster en riktigt härlig start på dagen på ett trevligt och professionellt sätt!
I jobbet ingår frukostförberedelser och avplockning av måltider samt städning och diskning. Dessutom ingår service och servering vid konferensfika.
Arbetstiderna kräver att du är morgonpigg då frukosten öppnar tidigt. Schemat läggs för både vardagar och helger.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning med tjänstegrad 75%.
Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-03
E-post:
restaurang.q.skelleftea@choice.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Frukostvärd/Värdinna".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Skellefteå Hotell- och Konferens AB (org.nr 556246-8859)
Stationsgatan 8 (
visa karta)
931 31 SKELLEFTEÅ
Arbetsplats Skellefteå Stadshotell
Kontakt Food and Beverage-ansvarig
Elin Lindahl
restaurang.q.skelleftea@choice.se Jobbnummer 7615737
Observera att sista ansökningsdag har passerat.