Montör med utvecklingsmöjligheter till växande bolag!

Framtiden AB / Byggnadshantverkarejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggnadshantverkarejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du praktiskt lagd och vill du arbeta på ett flexibelt företag med korta beslutsvägar och möjlighet till utveckling?

Dina arbetsuppgifter
I din roll som montör på Myréns ventilation kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Det kan vara allt ifrån att felsöka befintliga ventilationssystem till att installera aggregat. Projekten kan ske hos stora företag men även hos fastighetsförvaltare och privatpersoner. Målet är att man alltid ska arbeta i team och till en början så kommer du att få gå med mer seniora kollegor för att lära dig hur man utför arbetet på bästa sätt.
På Myréns blir man tilldelad en tjänstebil, verktyg samt arbetskläder. Man utgår från sitt hem och möter sedan upp kollegor på aktuell projektplats.


Om företaget
Myréns ventilation är ett företag som utför service, reparationer och ombyggnader av ventilationssystem. De bistår även med felsökningar, luftmätning, konsultation samt större lagerbyten på motorer och fläktar. Myréns startade år 2017 och har sedan dess haft både stora och mindre projekt. De växer så det knakar och behöver nu ytterligare en kollega till sitt team.

Din profil
Rätt personlighet är viktigast!

För att lyckas i rollen ser vi att du är lojal med en naturlig fallenhet och intresse för teknik. Som person är du positiv, nyfiken och lyhörd. Då tjänsten delvis innebär kundmöten tror vi att du är serviceminded och har lätt för det sociala.
Tanken är att man på sikt ska ta sig an egna projekt, det krävs därför att du har ett starkt driv.


Skallkrav:

• B-körkort
• Svenska i tal och skrift


Meriterande:

• Erfarenhet av montering
• YH-utbildning mot ventilation
• Erfarenhet av att arbeta som plåtslagare
• El-bakgrund.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: 8-17
Omfattning: Heltid

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-03-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 19318
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Bergendahl Lovisa@framtiden.com 076-307 81 67

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4664320

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: