Mogen receptionist sökes till internationell kund!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en självständig person med mångårig erfarenhet inom reception? Har du skinn på näsan och trivs i formella miljöer? Vi på Adecco O&HR kan nu erbjuda ett längre uppdrag hos ett av våra kundföretag.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta hos denna internationella kund som receptionist, där du har ansvar för att ta emot företagets besökare. Du hanterar inkommande telefonsamtal och har hand om såväl inkommande som utgående post och paket. I dina arbetsuppgifter ingår bokning av resor, inköp av kontorsmaterial samt lättare administration. Du organiserar catering efter behov, ansvarar för nycklar, larmning och personalkort, har hand om köksutrymmet och assisterar intern personal. Du har kontakt med servicepersonal såsom husvärdar, reparatörer och serviceombud och bokar in reparationer vid behov. Arbetet sker mestadels på svenska men då det är ett internationellt företag så engelska är ett vanligt inslag i det dagliga arbetet.
Uppdraget är ett föräldravikariat på heltid med start 1 september och pågår till oktober 2015. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.
Vem trivs här?
Att du har minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, där du haft både kundkontakt och administrativa inslag, är en förutsättning för detta uppdrag. Har du goda kunskaper i Office-paketet samt är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift, är du den vi söker. B-körkort är ett krav.
Du som är rak och tydlig i din kommunikation, samt är noggrann med detaljer kommer att trivas bra. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i en organisation med stark företagskultur som präglas av tydlig struktur och ansvarsfördelning har du hittat rätt. Då arbetet ställer stora krav på din självständighet är du inte rädd att ta dig an nya arbetsuppgifter eller ta ansvar.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig via formuläret nedan.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-07-03Arbetstider och omfattningHeltid Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Molander, Rekryteringsassistent 031-725 45 38
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG
KontorsadressGötgatan 11
Jobbnummer 1930584
Observera att sista ansökningsdag har passerat.