Modersmålspedagog i Italienska

Utbildningsförvaltningen, Sektion för resurs- och stödverksamhet / Barnskötarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla barnskötarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Utbildningsförvaltningen, Sektion för resurs- och stödverksamhet i Linköping

Linköpings kommun

Sektionens uppdrag är att stödja personalen vid förskolor, skolor, enskilda utförare, fristående skolor samt i vissa delar gymnasieskolan i deras arbete med barn/elever i behov av särskilt stöd. Inom området finns även ansvar för den medicinska delen inom skolhälsovården, språkstöd i förskolan, modersmålsundervisning och studiehandledning.

Publiceringsdatum
2013-08-08

Dina arbetsuppgifter
Sektionen för resurs- och stödverksamhet söker modersmålspedagog i Italienska med placering i förskola och förskoleklass. Som modersmålspedagog arbetar du med språkstöd i förskolan. I anställningen ingår även arbete i förskoleklass.

Kvalifikationer
Förskollärare, barnskötare eller annan pedagogisk utbildning.

Som modersmålspedagog ska du även ha goda kunskaper i det svenska språket och det svenska samhället.

Arbetstider och omfattning
5 timmar/vecka. Tillträde: Snarast visstidsanställning mer än 6 månader eller längre

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-21
Ange följande referens när du ansöker: 2013/1195
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Snezana Arsenovic Nero/Verksamhetschef 013-20 73 61

Företag
Utbildningsförvaltningen, Sektion för resurs- och stödverksamhet

Adress
Utbildningsförvaltningen, Sektion för resurs- och stödverksamhet
Stadshuset
58181 Linköping

Jobbnummer
1620820

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Utbildningsförvaltningen, Sektion för resurs- och stödverksamhet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Utbildningsförvaltningen, Sektion för resurs- och stödverksamhet: