Modersmålslärare/Studiehandledare i grundskolan nederländska

Kalmar kommun, Skolmottagningsenheten / Grundskollärarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla grundskollärarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kalmar kommun, Skolmottagningsenheten i Kalmar

Utbildningsförvaltningen ansvarar för våra barn och ungdomar i ett 1-16- årsperspektiv, dvs för öppen förskola, förskola, familjedaghem, förskoleklass, fritidshem, särskola och skola årskurs 1-9.


Publiceringsdatum
2022-05-10

Arbetsuppgifter
Modersmålslärare och studiehandledare för barn och elever inom Utbildningsförvaltningen.


Kvalifikationer
Lärarutbildning är ett önskemål men inte ett krav. Goda kunskaper i Svenska och aktuellt modersmål är ett krav. Erfarenhet av lärararbete är meriterande.

ÖVRIGT
För att alla ansökningar ska bli likvärdigt granskade vid urvalsprocessen måste du söka via länken i varje specifik tjänst. OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev.

Vi undanber oss erbjudanden och försäljningssamtal om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.

Varaktighet, arbetstid
Timavlönad. Ca 4 timmar/vecka Schema. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2022-08-15 Tillträde enligt ovan, eller snarast därefter., upphör: 2023-06-16 .

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kalmar kommun, Skolmottagningsenheten

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1122924".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Kalmar kommun (org.nr 212000-0746)

Arbetsplats
Kalmar kommun, Skolmottagningsenheten

Kontakt
Chef/Rektor
Richard Wykman
richard.wykman@kalmar.se
0480-45 30 72

Jobbnummer
6628323

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kalmar kommun, Skolmottagningsenheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kalmar kommun, Skolmottagningsenheten: