Moberg Pharma söker en Administrativ Assistent

Jurek Recruitment & Consulting AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Moberg Pharma är ett svenskt läkemedelsföretag. Bolagets läkemedel MOB-015 är en ny utvärtes behandling av nagelsvamp, där marknadsgodkännande i flertalet EU länder nyligen erhållits. Kliniska fas 3-studier av fler än 800 patienter för MOB-015 indikerar att produkten har potential att bli den framtida marknadsledaren inom nagelsvamp. Moberg Pharma har avtal med kommersiella partners på plats i bland annat Europa och Kanada. Moberg Pharma har huvudkontor i Stockholm och bolagets aktie är noterad under Small Cap på Nasdaq Stockholm (OMX: MOB).

Vem är du
Vi söker nu en driven och strukturerad Administrativ assistent med erfarenhet av liknande uppgifter. Vi söker dig som tar ett helhetsansvar för kontorets administration samt bidrar till en positiv stämning i företaget. Som person är det viktigt att du är driven, noggrann, strukturerad, självständig, flexibel, prestigelös, glad, positiv och har rätt inställning. Du behöver ha god kommunikationsförmåga på svenska och engelska och arbetar obehindrat i Officepaketet. Vidare är du duktig på att prioritera, ta egna initiativ, har öga för detaljer och är beredd att hugga i där det behövs, både högt och lågt.
Om rollen
Som Administrativ assistent säkerställer du en trevlig och funktionell arbetsmiljö samt ger support till VD och chefer inom HR, kvalitet och ekonomi. Dokumentadministration kommer att vara en viktig del av ditt ansvar. Det innebär att du ska se till att interna och externa dokument sparas enligt regelverk och instruktioner, samt distribuera dokument internt och externt. Du kommer också att vara delaktig i projekt för införande av ett elektroniskt dokumentationssystem.

Utöver det kommer du ha ansvar för att boka resor och konferenser, beställa bud, hantera posten, beställa måltider, hantering och inköp av teknisk utrustning samt inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror. Du kommer ha ansvar för inköp till kontoret samt vara ansvarig för våra tekniska lösningar såsom skrivare och larm och ansvara för bolagets avtalsregister. Du sköter därutöver felanmälan till fastighetsägaren, har första ansvar för dörr och ta emot våra besökare, sköter uppdatering av kontaktlistor/semesterlistor och liknande.
Kontakt och ansökan
Vi ser att man i den här rollen kan arbeta 80-100% och tjänsten förväntas tillsättas så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar Moberg Pharma med Jurek Business Support. Intervjuer sker löpande så tveka inte att söka redan idag! Vi hanterar inte ansökningar via e-post. Vid eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristin Nelson kristin.nelson@jurek.se



Varmt välkommen med din ansökan!



sökord: assistent, receptionist, administratör, office manager

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Arbetsplats
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Jobbnummer
8296443

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Recruitment & Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB: