Meriterande uppdrag som Ekonomiassistent till myndighet

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du minst två års tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomiadministration? Vi söker nu dig som vill hoppa på ett nytt meriterande uppdrag hos en stor myndighet i Stockholm!

Om uppdraget

Detta uppdrag beräknas starta den 13 januari och pågår till och med 31 mars 2023. Arbetet är förlagt på heltid och sker under kontorstid på plats i myndighetens egna lokaler, centralt i Stockholm, med möjlighet till distans.

Publiceringsdatum
2022-12-30

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar främst fakturahantering, samt hantering av reseräkningar samt representation. Det är meriterande om du tidigare hanterat förmånsbeskattning och suttit med statlig redovisning då detta även är en del av dina dagliga uppgifter. I tjänsten ingår att ge service och stöd till medarbetare och externa kontakter.

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen samt två (2) års erfarenhet inom ekonomiadministration

• Erfarenhet av fakturahantering

• Erfarenhet av statlig redovisning

• Erfarenhet av arbete i Proceedo eller andra bokföringsprogram

• Kunskap om regler för förmånsbeskattning och representation

• Goda kunskaper i engelska

• Goda kunskaper i, och förmåga att använda olika IT-system som exempelvis Outlook, DHS, system för reseräkningar

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alicia Belila
alicia.belila@bemannia.se

Jobbnummer
7301513

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: