Meriterande uppdrag hos CGI som firstline support / supporttekni
Bravura / Supportteknikerjobb / Karlskrona
2017-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Meriterande uppdrag hos CGI som firstline support / supporttekni" (publicerad 2017-05-29) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Karlskrona,
Ronneby,
Karlshamn,
Emmaboda,
Sölvesborg eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-04-12FöretagetCGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på
www.cgi.com. Dina arbetsuppgifterI rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows och nätverk (VPN)
• Eftergymnasial utbildning inom data/IT (meriterande)
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk (meriterande)
• Kunskap inom Active Directory, ITIL Foundation, Citrix (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Årzén
caroline.arzen@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1080
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3438040
Observera att sista ansökningsdag har passerat.