Meriterande extrajobb som 1st line support för dig som är studen

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-05-03

Företaget
Bravura söker för kunds räkning studenter som vill arbeta i en helpdesk. Som 1st line support kommer du att arbeta som konsult hos ett större, väletablerat konsultbolag med placering i Malmö.

Det är en deltidstjänst där du arbetar efter behov. Du har själv möjlighet att påverka hur mycket och när du jobbar. Det är ett löpande uppdrag som du kommer kunna ha över lång tid och som kan ge möjlighet till både sommarjobb och praktikplats.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support agerar du som navet mellan kundernas IT-avdelning och användarna. Du kommer att hantera många ärenden på egen hand och hjälpa företagets kunder direkt över telefon och mail. I vissa fall registrerar du ärendena och ser till att de skickas vidare till 2nd- eller 3rd-line, men du ansvarar ändå för återkopplingen till användaren. Ditt huvudsakliga fokus handlar om att ge förstaklassig service till kunderna du är i kontakt med.

Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna IT/teknisk inriktning. Studietakt på minst 50 %
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport (meriterande)
• Van användare av Windows
• Svenska och engelska i tal och skrift

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som vill utveckla dina tekniska kunskaper samt få erfarenhet från servicearbete. Du har lätt för att prata med andra och räds inte att arbeta med telefonen som främsta verktyg. I den här tjänsten har du mycket kontakt med andra, både över telefon och mail och det är därför viktigt att du har en serviceinriktad personlighet, även i stressiga situationer. Vi ser gärna att du är proaktiv och tar egna initiativ. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, support, supporttekniker, IT-support, nätverk, 1st line, Malmö, deltid, student, studerande, helpdesk, kundtjänst, teknik, IT

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott 08-40024050 tove.dott@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2821575

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: