Meriterande extrajobb för student
I Need U Need AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos I Need U Need AB i Södertälje,
Huddinge,
Järfälla,
Sundbyberg,
Stockholm eller i
hela Sverige iNEED är ett bemannings-/rekryteringsföretag som använder ett nytt koncept för att kombinera personlighet, erfarenhet och utbildning. Oavsett om du studerar, är färdigutbildad eller vill ta språnget vidare i din karriär är vi intresserade av att träffa Dig!
Vi söker dig som studerar och vill ha ett meriterande extrajobb med utveckling, ansvar och där du får möjlighet att växa som individ.
Backofficeavdelningen på ett av Sveriges största finansieringsföretag med kontor i Södertälje söker dig vill jobba extra vid behov med administrativa uppgifter. Företaget har extra mycket att göra i samband med månadsskiften och önskar särskilt att du skall vara tillgänglig då. Tjänsten kan innebära att du även får hjälpa till på andra avdelningar och det är därför viktigt att du är öppen för varierande arbetsuppgifter.
Det är viktigt att du är noggrann och flexibel samt har ett utpräglat siffersinne och mycket god datavana. Som person är trygg i dig själv, har ett lugn, men är samtidigt utåtriktad och nyfiken. Eftersom företaget ligger i Södertälje, underlättar det om du har tillgång till egen bil. Det går självklart även att ta sig dit med buss.
Rekryteringen kommer att påbörjas omgående och tjänsten kommer att tillsättas i september. Maila din ansökan till
rekrytering@ineed.se .
Publiceringsdatum2009-07-27Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-08-26
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@ineed.seFöretagI NEED U NEED AB
AdressI NEED U NEED AB
Holländargatan 20
11160 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 20
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52237710
Jobbnummer 483289
Observera att sista ansökningsdag har passerat.