Meriterande extra- och sommarjobb som ekonomiassistent

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-04-25

Företaget
Företaget är ett globalt tillverkningsföretag inom plastindustrin och producerar kundanpassade produkter inom hygien, medicin, fiberdukar och industrifilmer. Främst levererar de till förpackningsindustrin men arbetar också med framtagning av våtservetter, värmelösningar och etiketter. Företaget är ett familjeägt företag som har sitt ursprung från Tyskland men har verksamhet över hela världen. Din tjänst kommer vara placerad på kontoret i Helsingborg där de är cirka 70 anställda och har tillhörande produktion.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du att stötta controllerchefen och ekonomichefen. Detta innebär bland annat löpande bokföring, kontoavstämningar och fakturahantering. Ditt främsta arbetsverktyg är Excel. Visst arbete i receptionen kan förekomma. Då koncenspråket är engelska är det viktigt att du känner dig bekävm i att arbeta på engelska.
Under terminen arbetar du ca 8 timmar i veckan, du väljer själv om du vill förlägga det på en hel dag eller på två halva dagar. Tanken är att detta uppdrag ska fortlöpa tillsvidare.

Kvalifikationer
• Pågående högskoleutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi
• Tidigare arbetslivserfarenhet, har du jobbat med liknande arbetsuppgifter är det starkt meriterande.
• Du har god datorvana, samt goda kunskaper i Excel.
• Svenska och Engelska, flytande i tal och skrift. Tyska är meriterande.

Du som söker denna tjänst är strukturerad i ditt sätt att arbeta och förstår vikten av att vara noggrann i dina arbetsuppgifter. För att trivas i denna roll är du självgående och serviceinriktad, samt att du tar stort ansvar för ditt arbete och dina arbetstider.

Övrig information:

Start: Juni 2016
Plats: Helsingborg
Lön: timlön enligt ök.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jakobsen 08-40024050 anna.jakobsen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2803936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: