Merchandiser Skellefteå
Dryckeskonsult Sverige AB / Butikssäljarjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dryckeskonsult Sverige AB i Skellefteå,
Piteå,
Älvsbyn,
Luleå,
Umeå eller i
hela Sverige Vi på Dryckeskonsult har i över 15 års tid hjälpt butiker att öka sin försäljning och lönsamhet. Vi tillhandahåller alla de personalintensiva tjänster som krävs för att effektivisera driften och maximera försäljningen. Vi har också, som vårt namn antyder, en branschunik kompetens inom just dryckeskategorin.
DINA HUVUDSAKLIGA ARBETUPPGIFTER INNEBÄR...
• Ansvar över dryckesavdelning som innebär plock av varor, bygga exponeringar samt defektering av varor
• Varuplock
• Utveckla kunders och leverantörers försäljning
• Godisplock
VI SÖKER DIG SOM...
• Är självgående, problemlösare och serviceinriktad
• Har butikserfarenhet inom dagligvaruhandeln
• Har god fysik då arbetet innebär en del tyngre lyft
• Har körkort
INFORMATION OM TJÄNSTEN...
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund och företagsbil kan tillhandahållas.
ANSÖKAN...
Du som tror detta är ett jobb som passar dig är välkommen att kontakta oss via mejl på
ansokan@dryckeskonsult.se där du berättar kort om dig själv och din arbetsbakgrund. Rubricera din ansökan med "Merchandiser Skellefteå". Orubricerade ansökningar hanteras ej.
Vi behåller dina ansökningshandlingar max 2 år för att kunna matcha mot andra uppdrag inom företaget. Kontakta oss om du önskar att uppgifterna raderas innan detta.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-22
E-post:
ansokan@dryckeskonsult.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Merchandiser Skellefteå".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Dryckeskonsult Sverige AB (org.nr 556687-8491)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Skellefteå
Jobbnummer 8700962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.