Meeting Place Assistant till Ingka Centres Umeå
KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Umeå
2025-10-20
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Umeå,
Örnsköldsvik,
Skellefteå,
Kramfors,
Piteå eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-10-20Om tjänstenÄr du en social, kreativ och energifylld person som trivs i en roll där du får kombinera planering, människor och upplevelser?
Som Meeting Place Assistant på Ingka Centres Umeå blir du en nyckelperson i att skapa levande mötesplatser genom att koordinera event, aktiviteter, pop-ups och samarbeten med olika partners. Du har en sprudlande personlighet, är en naturlig doer och trivs i ett högt tempo där du får använda både din kreativitet och din struktur.
I rollen får du möjlighet att arbeta brett med allt från planering och administration till genomförande och kommunikation. Alltid med målet att skapa upplevelser som engagerar både besökare och samarbetspartners.
Som Meeting Place Assistant blir du en del av ett team som samarbetar tätt inom marknad, hyresgästsamordning, säkerhet och hållbarhet och du bidrar till att utveckla platsen och stärka känslan av gemenskap.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom Meeting Place Assistant spelar du en viktig roll i att skapa en inspirerande, inkluderande och levande mötesplats. Ditt fokus ligger på att planera, koordinera och genomföra aktiviteter, event, pop-ups och samarbeten som stärker gemenskapen och skapar positiva upplevelser för både besökare, samarbetspartners och lokalsamhället.
Du arbetar nära kollegor inom marknad, hållbarhet, säkerhet och fastighetsdrift, där du bidrar till ett starkt samarbete och en gemensam känsla av driv och delaktighet. Du inspirerar andra genom ditt sätt att kommunicera, och motiverar människor runt dig att bidra till ett positivt resultat.
Rollen kräver ett mod att tänka nytt och agera proaktivt. Du vågar ta initiativ, testa idéer och hitta vägar för att omvandla möjligheter till konkreta resultat som skapar värde för både kund och verksamhet.
Du arbetar både strategiskt och operativt, med ett strukturerat arbetssätt och en digital närvaro som gör att du effektivt kan planera, följa upp och kommunicera kring projekt och aktiviteter.
Dina arbetsuppgifter innefattar även att:
• Bygga, utveckla och underhålla relationer med hyresgäster, leverantörer och samarbetspartners
• Skapa och vårda nätverk som stärker platsens attraktivitet och långsiktiga utveckling
• Inspirera kollegor och partners genom att driva initiativ som skapar gemenskap och mervärde
KvalifikationerFör att trivas i rollen som Meeting Place Assistant har du en god förståelse för människor, samhällen och hur mötesplatser kan bidra till positiv utveckling. Du brinner för att skapa engagemang och bygga relationer, och motiveras av en genuin passion för hållbarhet och viljan att bidra till en mötesplats som är positiv för både människor och planeten.
Du har insikt i kundbeteenden och förstår hur olika behov och drivkrafter påverkar hur människor upplever en plats. Med din kommunikativa förmåga och ditt intresse för samarbete skapar du engagemang och hittar lösningar som stärker både verksamheten och communityn.
Vi ser gärna att du har:
• God förståelse för hållbarhet och hur sociala, miljömässiga och ekonomiska faktorer samverkar
• Förmåga att bygga partnerskap och skapa långsiktiga, förtroendefulla relationer
• En naturlig känsla för teamwork, du gillar att dela idéer, stötta kollegor och arbeta mot gemensamma mål
• Engagemang för mångfald och inkludering, och trivs i samarbeten med människor med olika perspektiv
Det är meriterande om du har erfarenhet av:
• Event, koordination, restaurang, handel eller service
• Arbete med community engagement, hållbarhet eller platsutveckling
• Studier inom management, turism, event, fastighet eller destination
Viktigast är dock din personlighet och vilja att bidra med energi, kreativitet och omtanke.
Övrig informationTillträde: enligt överenskommelse
Omfattning: Bemanningsuppdrag som sträcker sig till augusti 2026
Lön: individuell lönesättning (Kollektivavtal Unionen)
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på
amanda.blomkvist@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner
Jobbnummer 9563944