MedMera Bank söker chef till kundtjänst
MedMera Bank AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MedMera Bank AB i Stockholm MedMera Bank AB
Presentation
MedMera Bank AB har de senaste åren i snabb takt utvecklat nya tjänster både mot kund och butiker vilket har gjort vår kundtjänst till en viktig funktion inom organisationen. Vi söker just nu en lyhörd och entusiasmerande chef med tidigare erfarenhet av arbetsledande roller. Din arbetsplats kommer vara i Solna Business Park. Tjänsten är på heltid och tillsvidare.
Publiceringsdatum2009-05-29Dina arbetsuppgifterSom chef för vår kundtjänst ansvarar du för att skapa ett gott arbetsklimat som gör att arbetet fungerar smidigt och problemfritt. Du ansvarar för:
• kundservice, telefoni och administration
• personal och bemanning
• arbetsflöden, rutiner och rutinbeskrivningar
• effektiviseringar av arbetet
• att ekonomiska ramar följs.
Detta innebär ett ansvar för att kundservicen håller de mål som är uppsatta och att bemanningen och administrationen är optimal vid skiftande belastning. I rollen ingår lönesättning, semesterplanering samt att hålla gruppmöten. Du ansvarar även för att de ekonomiska ramarna följs samt för att driva effektivitetsförändringar och bidra med utvecklande idéer inom området.
Du medverkar i utvecklingsprojekt och kommer tillsammans med andra chefer sätta mål för verksamheten. Du rapporterar till chefen för Ekonomi och Administration.
Utbildning/erfarenhet
För att trivas i denna roll krävs det att du har tidigare chefs- eller arbetsledarerfarenhet där både telefonitjänster och kundkontakter har ingått. Du har som lägst genomgått en treårig gymnasieutbildning men gärna också vidareutbildat dig på högskola eller motsvarande. Du har god telefon- och datavana samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom bank- eller finanssektorn.
Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och som är serviceinriktad, drivande och kommunikativ. Du drivs av att arbeta i team och få gruppen att sträva mot samma mål samtidigt som du kan arbeta självständigt och fokuserat. Du är lyhörd och entusiasmerande. Dina ledord är service och kvalitet och du har en förmåga att arbeta flexibelt, tålmodigt och positivt på det sätt som de skiftande situationer inom kundservice kräver.
Företagsbeskrivning
MedMera Bank är ett helägt dotterbolag till Kooperativa Förbundet (KF). Den främsta uppgiften är att stödja detaljhandeln genom att fungera som kortbolag samt utveckla kort- och butiksbaserade tjänster. Vidare ingår i uppdraget att utveckla och administrera delar av ett av Sveriges största och bredaste lojalitetsprogram, Coop MedMera, med ca tre miljoner medlemmar. Coop Forum, Coop Konsum, Coop Extra, Coop Nära, Kapp Ahl, Akademibokhandeln, Bokus, Expert m fl är några av de butikskedjor som ingår i lojalitetsprogrammet. I konceptet ingår en rad finansiella tjänster såsom bland annat Coop MedMera Konto, Faktura och Visa.
www.coopmedmera.seSluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 19612
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagMedMera Bank AB
AdressMedMera Bank AB
Jobbnummer 458705
Observera att sista ansökningsdag har passerat.